Audi TT | foto: Audi

Bazarové Audi TT je prima sporťák pro každý den. Pětiválec žere gumy a spojku

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Když se řekne „kompaktní sportovní auto“, lidé si pod tím představí různé věci. Leckoho napadne třeba Mazda MX-5, BMW Z4, Porsche Boxster nebo Honda S2000, protože takové auto má být přece malé, lehké a mít pohon zadních kol.

Ale zajímavá sportovní auta se dělají i s předním pohonem. Třeba armáda ostrých hatchbacků jsou opravdu dobré předokolky. A pak jsou vozy, které si půjčují to nejlepší z obou světů: unikátní design sportovního kupé či roadsteru, ale „předokolkovou“ techniku hothatche. Jako třeba Audi TT.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se