Diskuze

Legendární Audi Sport Quattro by dnes vypadalo takhle

Hranaté, zuřivé, nádherné... Legendární Audi Quattro se vrátí. Prozatím jako citronově žlutý koncept bude k vidění na autosalonu ve Frankfurtu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TJ

staršně by mě zajímalo co na tom Váží 1850KG, kdyby jste narvali na staré quattro hliníkovou karoserii a karbonouvou kapotu a střechu, tak váhu srazíte pod tunu. a ve světě rally by s 1850kg nic nenadělali a chtěl bych vidět jak by se dostali alespoň na 1500, když váha současných WRCček je kolem 1200kg. a co se týče Designu, je to asi nejhezčí prototyp co jsem za poslední dobu viděl.

0 0
možnosti
PK

Kdo jim to rendruje? To je jako by to kreslili na Atari 8-o

0 0
možnosti
PM

Toto auto nemá s Audi Sport nic společného ! Už jen ta hmotnost je šílená. Už ten osmiválec není z  nejlehčích a ještě to museli doprznit elektromotorem a baterkama. Rv  Nejlepší motor od Audi byl pětiválec.

0 0
možnosti
JB

Benzinový s turbem.

0 0
možnosti
JH

Vypadá to slušně. Bohužel je to těžký bumbrlík, který asi bude mít do agilního sporťáku daleko. Kdyby to o čtvrtinu zmenšili aspoň na velikost současné A3, mohlo by to mít potenciál, ale takhle bude jen další muscle-Audi, A5 s trochu ostřejší vizáží. Podle mě škoda dobrého úmyslu, první koncept s přeplňovanou 2.5 by byl lepší volbou.

2 0
možnosti
PT

P50e46t15r 88T96i25c79h44ý

7. 9. 2013 15:41

Tak, ze predu mi to pripomina lancer evo 10 a zadek zprzneneho jaguara...

0 0
možnosti
LP

rozdovádí hybricní soustrojí - Franta zase perlí

0 0
možnosti
JK

J38a40n 60K64r20p39e62c

7. 9. 2013 12:25

to je zase typicka hovadina. co je na tom podobnsti s audi quattro? toto je šampón kára, těžká jak kráva, s vysavačem na baterky a automatickou převodovkou. co na tom že to má silný motor, když polovinu můžete vypnout aby to moc nepapinkovalo? za audi quatro to může vydávat jen fanda tuzingu co vyhrál ve sportce. pakliže by se předchůdce a současník vydali na trať, tak by tento šampón dostal takovou kládu, že by se tvůrci původního museli otáčet v hrobě co se za takové roky ve vývoji podařilo pokazit.

5 0
možnosti
JP

Větu "co na tom že to má silný motor, když polovinu můžete vypnout aby to moc nepapinkovalo" nechápu. To jako že primárně musí být takové auto žrout benzínu? Ten motor se dává do běžných aut a když od něj chceš výkon, tak se na něm nic nevypíná. Při běžné jízdě jede úsporněji. Nechápu co ti na tom vadí. Elektromotor mi taky hlava nebere, ale třeba nějaký smysl má. Převodovku mám v autě zřejmě tu samou a jen těžko by jí kdokoli dokázal manuálem konkurovat. Je rychlá a řadí bez ztráty výkonu. Jinak jsem samozřejmě ani v jednom z nich na rozdíl od tebe nejel, takže jak by dopadl souboj na trati opravdu nemám tušení.

2 0
možnosti
PK

Konečně aspoň chvilkový záchvěv designu od Audi.

2 0
možnosti
JP

Záchvěv? Podle mě se to naprosto podobá tomu, co dnes Audi běžně vyrábí. Komu se to nelíbí, nebude se mu líbit ani tohle...

0 0
možnosti
ZJ

Při délce 4,6 metru je ROZVOR 1784 mm opravdu PARÁDNÍ :-):-):-)

1 0
možnosti

OMG...to už se dnes na tzv. Idnes.cz dudem bavit jen o fikcích(tento případ) a trapném bulváru kam se začíná spadávat?

prosím ignorujme tyto imaginární představy domasedících líných redaktorů/fikce/výmysly/znánlivě odborné články/zkreslené informace/uměle vyvtvořené články apod. na základě "hlavně jen něco vypublikovat - by editor"...

PeoplePuplicShit

1 1
možnosti