- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
staršně by mě zajímalo co na tom Váží 1850KG, kdyby jste narvali na staré quattro hliníkovou karoserii a karbonouvou kapotu a střechu, tak váhu srazíte pod tunu. a ve světě rally by s 1850kg nic nenadělali a chtěl bych vidět jak by se dostali alespoň na 1500, když váha současných WRCček je kolem 1200kg. a co se týče Designu, je to asi nejhezčí prototyp co jsem za poslední dobu viděl.
Kdo jim to rendruje? To je jako by to kreslili na Atari
Toto auto nemá s Audi Sport nic společného ! Už jen ta hmotnost je šílená. Už ten osmiválec není z nejlehčích a ještě to museli doprznit elektromotorem a baterkama. Nejlepší motor od Audi byl pětiválec.
Vypadá to slušně. Bohužel je to těžký bumbrlík, který asi bude mít do agilního sporťáku daleko. Kdyby to o čtvrtinu zmenšili aspoň na velikost současné A3, mohlo by to mít potenciál, ale takhle bude jen další muscle-Audi, A5 s trochu ostřejší vizáží. Podle mě škoda dobrého úmyslu, první koncept s přeplňovanou 2.5 by byl lepší volbou.
Tak, ze predu mi to pripomina lancer evo 10 a zadek zprzneneho jaguara...
rozdovádí hybricní soustrojí - Franta zase perlí
to je zase typicka hovadina. co je na tom podobnsti s audi quattro? toto je šampón kára, těžká jak kráva, s vysavačem na baterky a automatickou převodovkou. co na tom že to má silný motor, když polovinu můžete vypnout aby to moc nepapinkovalo? za audi quatro to může vydávat jen fanda tuzingu co vyhrál ve sportce. pakliže by se předchůdce a současník vydali na trať, tak by tento šampón dostal takovou kládu, že by se tvůrci původního museli otáčet v hrobě co se za takové roky ve vývoji podařilo pokazit.
Větu "co na tom že to má silný motor, když polovinu můžete vypnout aby to moc nepapinkovalo" nechápu. To jako že primárně musí být takové auto žrout benzínu? Ten motor se dává do běžných aut a když od něj chceš výkon, tak se na něm nic nevypíná. Při běžné jízdě jede úsporněji. Nechápu co ti na tom vadí. Elektromotor mi taky hlava nebere, ale třeba nějaký smysl má. Převodovku mám v autě zřejmě tu samou a jen těžko by jí kdokoli dokázal manuálem konkurovat. Je rychlá a řadí bez ztráty výkonu. Jinak jsem samozřejmě ani v jednom z nich na rozdíl od tebe nejel, takže jak by dopadl souboj na trati opravdu nemám tušení.
Konečně aspoň chvilkový záchvěv designu od Audi.
Záchvěv? Podle mě se to naprosto podobá tomu, co dnes Audi běžně vyrábí. Komu se to nelíbí, nebude se mu líbit ani tohle...
Při délce 4,6 metru je ROZVOR 1784 mm opravdu PARÁDNÍ
OMG...to už se dnes na tzv. Idnes.cz dudem bavit jen o fikcích(tento případ) a trapném bulváru kam se začíná spadávat?
prosím ignorujme tyto imaginární představy domasedících líných redaktorů/fikce/výmysly/znánlivě odborné články/zkreslené informace/uměle vyvtvořené články apod. na základě "hlavně jen něco vypublikovat - by editor"...
PeoplePuplicShit