Diskuze

Superaudi do zásuvky ukazuje, kde dává elektrifikace smysl

Audi konečně pochopilo, že cesta k prodeji elektromobilů není nabídnout auto, které bude za každou cenu jiné. Ale když vyrobí sportovní placaté auto s úžasnými jízdními vlastnostmi, bude elektrický pohon víc výhodou než omezením. Právě takové je e-tron GT.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

2 744 900 Kč. Tomu se říká vyhozené peníze.

4 0
možnosti

Dojezd vozu za téměř 3 mega 300 km smysl nedává. Když Audi, tak například o polovinu levnější A6 s naftovým motorem a dojezdem 1000 km, to je pravá svoboda. Osobně jezdím firemní A6 allroad v naftě, za elektriku bych neměnil, elektrika za drahé peníze nenabízí žádnou výhodu.

2 1
možnosti

J49a36n 58T48a39r95a33b68a

19. 4. 2021 21:05

další co vůbec nic nepochopil ;-D;-D;-D

Nevadí, budeme mít víc volných nabíječek.

1 1
možnosti

Krásná palubka, konečně auto navržené bez hnusně trčícího tabletu. R^

Doufám, že ta ohavná móda trčících displejů brzy pomine,

jako pominuly svého času ty příšerné panely přístrojů umístěné uprostřed, kdy před řidičem nebylo nic.

5 0
možnosti

M81i24r83e47k 39G74a80j12e61r

19. 4. 2021 12:00

Nepochopil jsem, jak funguje na lidi ten argument o "úsporném synchronním motoru," když se pak dozvíme, že spotřeba při testovací 100 km jízdě je tolikrát větší, než udávaná výrobcem, že se dojezd zkrátil z necelých 500 km na pouhých 300. Teď vidím, že s tím 10-letým náskokem Tesly lidé nepřehánějí.

0 0
možnosti

P26a64v92e49l 30O82t31i48s65k

19. 4. 2021 18:14

Tak ono hodně záleží jakým.stylem.jedete. I u té.Tesly klidně snižite udávaný dojezd o 200 méně

1 0
možnosti

J20a11n 91T83a92r97a78b81a

19. 4. 2021 10:54

V tom označení zas takový zmatek není. Přijde čas, kdy označení e-tron zmizí, protože to bude standard a pak s tím nebude žádný problém. Pořád lepší, než kdyby to pojmenovali E5, E7 atd.

Daleko větší zmatek je v číselném označení motorů, které vůbec nedává smysl a pouze kopíruje švindl, který začal u M-B a BMW. Zrovna tady se Audi opičit nemuselo.

Ale k věci: S e-tron GT jsem měl možnost se ca 100km svézt, jede skvěle, má úžasný a velice příjemný zvuk, který přesně znázorňuje, co s autem řidič právě dělá. Vzadu je trochu stísněné a kufr je limuzínový a ne liftback jako A7Sportback, ale jinak je to paráda.

Jo a velké plus je, že se kompletně ovládá do puntíku stejně jako kterékoli současné Audi a nemá infotainment zaplevelený nesmyslnými grafikami, znázorňujícími rozličné toky elektřiny a podobné hovadiny.

0 0
možnosti

M51a62r32e45k 88S64a15j15d13a

19. 4. 2021 10:45

Hlavne doufam, ze i na toto se bude plebs skladat skrze dotace R^

2 0
možnosti

J45a77n 78T68a74r61a20b32a

19. 4. 2021 10:56

Na žádné elektroaudi se plebs skrz dotace neskládá. Dokonce ani v Norsku.

1 0
možnosti

P54e95t68r 60E94l10i97á31š

19. 4. 2021 10:20

A já měl za to, že se elektroauta mají prosazovat kvůli zlepšování životního prostředí hlavně ve městech a ono je to kvůli trhání rekordů ve zrychlení. Tak to potom jo, to pak chápu i ty dotace na pořízení ekologického elektroautomobilu.

0 0
možnosti

Jako konecne? Ono audi dela nejake elektroauto, ktere se snazi byt za kazdou ceni jine? Naopak mi prijde, ze vse co audi dela v elektru nijak nevybocuje z designoveho stylu audi, a zapada hladce do nabidky...

2 0
možnosti

80% za 20 minut? to už by docela šlo. Jen ten dojezd by mohl být alespoň 500 km.

0 0
možnosti

J30a40n 40T76a49r29a13b19a

19. 4. 2021 13:42

Dotaz zní: Kolikrát za rok jedete bez zastavení úsek delší než 300km?

3 0
možnosti