- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
2 744 900 Kč. Tomu se říká vyhozené peníze.
Dojezd vozu za téměř 3 mega 300 km smysl nedává. Když Audi, tak například o polovinu levnější A6 s naftovým motorem a dojezdem 1000 km, to je pravá svoboda. Osobně jezdím firemní A6 allroad v naftě, za elektriku bych neměnil, elektrika za drahé peníze nenabízí žádnou výhodu.
další co vůbec nic nepochopil
Nevadí, budeme mít víc volných nabíječek.
Krásná palubka, konečně auto navržené bez hnusně trčícího tabletu.
Doufám, že ta ohavná móda trčících displejů brzy pomine,
jako pominuly svého času ty příšerné panely přístrojů umístěné uprostřed, kdy před řidičem nebylo nic.
Nepochopil jsem, jak funguje na lidi ten argument o "úsporném synchronním motoru," když se pak dozvíme, že spotřeba při testovací 100 km jízdě je tolikrát větší, než udávaná výrobcem, že se dojezd zkrátil z necelých 500 km na pouhých 300. Teď vidím, že s tím 10-letým náskokem Tesly lidé nepřehánějí.
Tak ono hodně záleží jakým.stylem.jedete. I u té.Tesly klidně snižite udávaný dojezd o 200 méně
V tom označení zas takový zmatek není. Přijde čas, kdy označení e-tron zmizí, protože to bude standard a pak s tím nebude žádný problém. Pořád lepší, než kdyby to pojmenovali E5, E7 atd.
Daleko větší zmatek je v číselném označení motorů, které vůbec nedává smysl a pouze kopíruje švindl, který začal u M-B a BMW. Zrovna tady se Audi opičit nemuselo.
Ale k věci: S e-tron GT jsem měl možnost se ca 100km svézt, jede skvěle, má úžasný a velice příjemný zvuk, který přesně znázorňuje, co s autem řidič právě dělá. Vzadu je trochu stísněné a kufr je limuzínový a ne liftback jako A7Sportback, ale jinak je to paráda.
Jo a velké plus je, že se kompletně ovládá do puntíku stejně jako kterékoli současné Audi a nemá infotainment zaplevelený nesmyslnými grafikami, znázorňujícími rozličné toky elektřiny a podobné hovadiny.
Hlavne doufam, ze i na toto se bude plebs skladat skrze dotace
Na žádné elektroaudi se plebs skrz dotace neskládá. Dokonce ani v Norsku.
A já měl za to, že se elektroauta mají prosazovat kvůli zlepšování životního prostředí hlavně ve městech a ono je to kvůli trhání rekordů ve zrychlení. Tak to potom jo, to pak chápu i ty dotace na pořízení ekologického elektroautomobilu.
Jako konecne? Ono audi dela nejake elektroauto, ktere se snazi byt za kazdou ceni jine? Naopak mi prijde, ze vse co audi dela v elektru nijak nevybocuje z designoveho stylu audi, a zapada hladce do nabidky...
80% za 20 minut? to už by docela šlo. Jen ten dojezd by mohl být alespoň 500 km.
Dotaz zní: Kolikrát za rok jedete bez zastavení úsek delší než 300km?