Diskuze
Češi a elektromobily: optimismus vs. opatrná realita aut, na která nemají
Děkujeme za pochopení.
P95a96v74e14l 59Š82t80e22k81l
Chybí mi tam jedna možnost, měl bych na to, ale proč bych to za ten klump dával?
V46l34a48d92i83m85í53r 93M93a48l69ý
Elektromobilita vyhnaná práškama, to fakt není to pravé.
J45o22s17e57f 26M61i48l69e13r
Téměř nikdo veřejně nepřizná, že na elektromobil nemá. Každý raději papouškuje nesmysly, že to elektrárny neutáhnou, že baterie za 5 let vyhodí a podobné nesmysly, než by přiznal, že na to nemá. To je ta česká povaha.
J55a55n 72D56l76o20u22h19ý
To není pravda. S eautem v týdnu za 5 dní neujedu reálně 2.5 tis. Km.
J23a49n 77L46u56k37á42š
Je at do toho, ti, co na to maji, jdou. Hurikan Ian na Floride ukazal, ze pokud vam dum s baterkacem v garazi proplachne povoden, baterkac vam pote s velkou pravdepodobnosti ten dum zapali.
Bylo toho tolik, ze to resil i Florida State Fire Marshal, tj. neco jako generalni reditel hasicskeho zachranneho sboru.
Z20d92e28n45ě89k 49P90a91v40l60i84š
Mnozí ti, kteří by si pořídili elektroauto, nejlépe tak za 50 000 korun si myslí, že budou jezdit zadara. V rámci ochrany životního prostředí jezdí orajtovanýma olejničkama. Pro firemní provoz to elektro se moc nehodí, možná na rozvoz pizzy, otázkou je kolik tý pizzy je nutné prodat, aby se to elektroauto zaplatilo.
J66a56r43o31m42í52r 77K89r77á75l
Ale pokud nenajezdí víc, než je průměr a projdou s tím strším autem STK, chovají se vlastně ekologicky. Už to museli uznat i ti zelení pojašenci.
Z34d29e23n98ě64k 78P24a15v67l29i33š
Autor článku, enviromentalista, tedy zelený, nějak se nepochlubil čím jezdí on.
M91a17r35t67i65n 59Z65a73h85r52a14d16n20í66k
Mě by elektrické auto jako druhé do rodiny plně vyhovovalo. Jezdím jen po městě, nebo max 100 km za den.
Většinou v tom jezdím sám.
Hodně uvažuji o koupi, ale víc jak 350 000 Kč za to nedám.
P71e27t61r 29Š86t41ě37p62á22n28e64k
takže o tom zas tak moc neuvažuješ, když nedáš víc jak 350 tis
I84v23a94n 30D89í50t85ě
V současné době stát dostane z každého litru benzinu asi 13 Kč na spotřební dani, o něco míň na naftě. Jak bude masivní výpadek příjmů řešit, až nebudou auta na benzín/naftu? Logicky bude muset nastoupit nějaká nová daň ať už z auta nebo z elektřiny, která elektromobilitu výrazným způsobem prodraží. Ale možná se pletu a opravíte mě.
J30a17n 41V22ě86r40n97ý
Elektřina je samozřejmě zatížená přes DPH a další daně. Stoupne její spotřeba, klesna ta benzinu, a relativně velká část vybíraných prostředků se prostě jen přelije z jedné položky do jiné. 1:1 ty daně asi aktuálně nejsou, ale výrazné podražení bych kvůli tomu nečekal. Navíc stát prostě nemusí za každou cenu ty daně vyrovnat, úplně klidně kvůli tomu může zdražit něco jiného, třeba alkohol.
K29a58m41i80l 76S29w16i93a96t18e97k
Pro eMobilitu bych byl dobrý příklad....do práce 20km, z práce 20km a po cestě nákupy a šouračky po městě, vlastní dům...atd. Pokud by kupříkladu byla Dacia Spring za 350.000,- hned po ní skočím. Problém je, že Spring dnes stojí skoro 600.000,- , elektřinu pro eAuta čeká v budoucnu jistě vyšší zdanění nebo nějaká silniční daň a ceně elektřiny dnes se ani raději nezmiňuji. Tak kde mám vidět tu výhodu a nebo alespoň stejnou úroveň, jako mám se spalovákem dnes?
K64a15m66i30l 92S38w93i17a13t80e46k
Jen ještě dodám, že nemám fotovoltaiku, což by bylo daších ~0.5mio k autu, pokud bych chtěl být "eko-bio"
V69l52a95s11t28i84m13i34l 58F39i30a31l67a
Dokud nevyresi dobijeni aut na sidlistich je nesmysl zakazovat spalovaky.
M95a80r45t97i57n 89Z25a86h32r34a45d28n10í23k
Každý si z okna natáhne prodlužovačku.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
PRACOVNÍK PODPORY PRODEJE (A12500)
AURES Holdings a.s.
Olomoucký kraj
nabízený plat:
30 000 - 32 000 Kč