- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyz neumíte ani zaparkovat, nemáte v provozu co dělat a parkovací asistent vas nezachrání.
Jedu jak chci, radim jak chci, brzdim jak chci, rucku si utahuji jak chci, stiram si jak chci. A vubec: miluji svou Octavku na CNG. AR je okrajová znacka a taková zůstane.
A proč to sem proboha píšete? A ještě s plynovou oktávkou
Tak to Tonale bych si s tím elekto Tonale autem chtěl dát. Porovnat to s opravdovým autem Stelvio !!
Alfy jsou po designove strance opravdu pekna auta. Jejich krasa vsak pro me konci v okamziku, kdy je vidim s namontovanou spzkou mimo stred. Divny, ze to dosud takhle delaji. Neverim, ze bych byl jediny, kdo by si jen kvuli tomuhle alfu nikdy nekoupil.
No vidíte, a já když jsem cca před týdnem videl Giulii tak mne neskutešně potešil ten „rebelskej“ fígl s SPZ mimo střed. Prostě to scudeto na chladiči má přednost a basta.
U Tonale se mi líbí, že nejdou s davem a neřídí se heslem „víc prolisů, hran, víc lišt = víc adydas. Asijská SUV ale i nějaké BMW (snad iX?), to jsou zločiny. Vymyslet tak nesourodé tvary a nacpat na auto 148 ruzných hran...?
Osmdesátikoňový dojezd na elektřinu? :-D
Když budu hodnotit jen design. Dokonalost :)
To mají proto, že vetšinou se na to auto budeš jen dívat. Většinu času to bude pokažené.
redakce - opravte si tento nesmysl
Osmačtyřicetivoltová hybridní architektura přidává 15 kW a 55 Nm a umožňuje čistě elektrickou jízdu až na 60 kilometrů.
ještě je možnost značku zakonzervovat a začít auta znovu vyrábět za dvacet let, až tady nebude EU, ale jenom EHS a svět se vrátí k normálu, já už tady nebudu, ale pevně v to věřím
Tady EHS nebylo a nebude. Škoda, že jsme nezakonzervovali i AZNP...
A Vy pane Dvořáku opravdu věříte, že hybrid se 48V architekturou, 15kW elektromotorem a 55Nm dokáže ujet čisté na elektřinu 60 km? A nebo prostě jen píšete o autech, ale bohužel tomu vůbec nerozumíte?
Je tady několik připomínek k prodejům. Byl jsem v salúnu a že si projedu Stelvio. Maník říká, támhle za sklem stojí. Já na to, to špinavé auto? On na to.... ano, s tím jezdím já. Jinak tam jen tak seděl a ne, že by předváděčku leštil a uklízel. To asi nemá v popisu práce. Vevnitř pohozený svetr a nějaké krámy.
A tak je to u AR se vším. Od přehlednosti www, ceníků, výbavy, skutečnosti, že dealeři nepoužívají stránku AR. Jako v Rusku při prodeji žigulika.
nemusejí ho leštit, to auto se prodává samo, jako Fabia combi