- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak nebude zase tak moc složitý program. Je to super vůz po německém důchodci. Samozřejmě nikdy nebouraný a málo jetý, celá léta ho první majitel jen leštil v garáži
soucasni prodejci pujdou do kopru... protoze to co je v zaveru clanku proste neumi...
Nestačí, any prodejce nahradil obyčejný e-shop?
Manažeři Tesly si to myslí a zisky a úspěšnost firmy jim dávají zapravdu.
pravda je, že umělá inteligence přitahuje většinou přirozené debily ... tak to asi nějaký potenciál má :D
Už to vidím. Složte to na pokladnu. Mário funguj.
tak jestli zvladne prodat medveda na hline tak pak ok, muze zastupovat prodejce.
Přemýšlím o koupi nového auta a v jednom mám jasno, nenechat se od prodejce do ničeho ukecat...
Jsem k tomu trochu skeptický. Aby to nebyla jen sofistikovanější verze samoobslužných automatů. Pro volbu A stiskněte jedničku, pro volbu B stisknětě dvojku, která zákazníkovi sebrala spousty času a žádané odpovědi se stejně nedočkal. Tady se bude vykecávat s AI a bude dostávat přednastavené odpovědi.
Ono to zní parádně, nahradíme prodejce AI, ale pro člověka bude důležitá i určitá sociální interakce, kterou kupující se strojem možná tak úplně nezíská. Do prodeje mnohdy vstupuje právě osobnost člověka, negativním i pozitivním způsobem. A že bych si šel koupit auto po internetu prostřednictvím AI to asi sotva. Prvotní poradce, prosím, proč ne.
zatím mám zkušenost s různými chatboty (DPD, O2 apod.) a to byla tragédie, která mi vůbec nepomohla.
Ne. Sluzby souvisejici s drahym zbozim a luxusni sluzby obecne budou to uplne posledni, co AI nahradi. Lidi si ceni osobni kontakt a nejsou zvedavy na zadny “polozka nerozpoznana.”