Grossglockner | foto: Matěj Oliva, Tereza Olivová

Už se těšíte na motorku? Projeli jsme čínskou šestsetpadesátku přes Alpy

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Kdyby mi ještě před pár lety někdo řekl, že se budu na vrcholu Passo di Stelvio fotit s čínskou motorkou, asi bych se mu spíš vysmál. Dnešní realita je ale jiná, a ať se vám to líbí nebo ne, realitou je, že Čína dohnala konkurenci a dnes nabízí motorky, které nejen dobře vypadají, ale i fungují.

Jestli je to pravda, jsme se vydali vyzkoušet na jedny z nejhezčích evropských silnic v italských a rakouských Alpách.

Na čem jedem

CFMOTO je zavedená značka především na trhu čtyřkolek. V posledních letech se však začala zaměřovat i na jednostopá vozidla a boom zažila po akvizici rakouské KTM, se kterou sdílí vývoj a designové studio Kiska z Rakouska. Výsledkem je ucelená modelová řada, kterou doplnilo „granturismo“ 650GT.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se