Volkswagen Touareg R | foto: Martin Sznapka, Měsíčník Speed

Tichý, kultivovaný a pohodlný. Hybridní Touareg je ideální na delší cesty

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Největší, nejdražší a nejvýkonnější Volkswagen, jaký si můžete koupit. Sametově uhlazený, úžasně pohodlný, rychlý. Bylo by to skoro dokonalé auto, kdyby se nad ním nevznášel vyčítavý duch předčasně pochované verze 4.0 TDI s osmiválcem.

Troufnu si tvrdit, že ze všech členů redakce SPEEDu mám plug-in hybridy nejméně rád právě já. Drze slibují tabulkovou spotřebu „tři litry na sto“, i když ve skutečnosti je to spíš troj až čtyřnásobek, protože baterky jsou za chvíli vybité a pak už jen jezdíte s hrozně těžkým autem poháněným neadekvátně poddimenzovaným spalovacím motorem, který musíte ždímat.

Touareg R svým vzhledem a papírovými hodnotami slibuje divoké představení, které se nekoná. Když se tím však nenecháte rozhodit, dostanete výborně sladěné auto.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se