- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale skúste zohnať za pár rokov náhradné diely....
Takže relativně levné, neprověřené, neznáme ceny dílů ani servisu. ... Fakt výhodná koupě. :-)
Když to srovnám s taky korejským Tucsonem, tak Korando působí mnohem líp.
uz predchozi Korando bylo skvele, pockas is jeste na hybrdini verzi a pak to bude zhavy kandidat na vymenu za XC60
Kdyz zacali chodit prvni japonsky auta do Evropy smali jsme se jim rikali jsme jim japonec-pitomec. No a netrvalo dlouho a byli pred nama. To samy korejci a to samy Dacia. Za par let to cinani vychytaj, poucej se a zaplavej trh.
To jsou hrozný kecy. Prostě Japonsko se dotáhlo na Evropu, Korejci jsou už blízko a Dacia má k evropské konkurenci v drtivé většině dost daleko a jinak to ani nebude, když jsou to generaci až dvě staré Renaulty. No a Čína, to je ještě hudba daleké budoucnosti, to se o nich říká už 10 let a zatím se nepřiblížili ani té Dacii.
Podobně výkonní konkurenti se pohybují až kolem hranice 600 tisíc korun.
Jasně... Mitsubisih ASX 415.000(110kW), Mitsubishi Eclipse Cross 500.000(120kW), Nissan Qasqai 510.000(110kW nafta), Jeep Renegade 530.000(110kW) a to bych mohl najít dalších X modelů.
ASX je 10 let staré auto, navíc menší. Renegade je menší.
Tak pro toho, kdo kalkuluje při koupi vozu (asi jako já) jsou ještě další podstatné informace. Například interval servisní prohlídky, záruční doba (Hyundai má 5 let, u Škody to jde také), jestli ta motorizace jezdí i u jiných značek (motory Hyundai i VW jsou již léta prověřeny a jezdí v mnoha vozidlech)...
Nákupní cena je pouze vstupní údaj (i když pro někoho nejdůležitejší).
Motory VW jsou již léta prověřeny a známy svou zoufalou nespolehlivostí. Motory H/K jsou na tom sice lépe ale taky to není vyloženě hitparáda.
Jak je to s cenou servisu, potažmo náhradních dílů? Tam bych čekal kámen úrazu.
Jj, a je to i obecně otázka kvality. Dva známí měli SUV předchozí generace (jedno byl Rexton a druhé právě Korando) a zrovna etalon spolehlivosti to nebyl. Oba řešili dost zásadní problémy s motorem někde kolem 100-150 tisíc km.