Diskuze
První elektrobavorák už se prodává. Má fantastický interiér
Děkujeme za pochopení.
M91a55r38t54i83n 24D62o92k91t14o54r
Jako 2. auto by to bylo OK, ale 1. auto u nás musí ujet na jedno nabití minimálně 600km za den. Je to služebák s kterým ujedu měsíčně cca 5000km. druhá věc je cena, ale ta časem bude klesat tak jako u spalovaacích aut.
J77a39r88o82s91l61a21v 27Z95a74h92r86a95d80n35í31č14e70k
S komentářů mám pocit a co pocit, přímo chápu, že každý denně najede s autem 700 km a více km a proto elektromobily nemají šanci, tak doporučuji si elektromobilů nevšímat a jezdit stále na benzín a na naftu a nadávat jak je drahá. Nj, Češi nadávají na všechno a nejraději by všechno zadarmo a stále se jim něco nelíbí.
J52i73ř26í 39Š62e23j21n12o59h68a
Určitě dobrý tah pro BMW. Snobů se najde dostatek jako při prodeji Ferari.
Kouzelný je ten skůtrový motor s alternátorem za 118 tisíc Kč.
Dost možná se ale vyplatí. Až dojde na nákup nových baterií, tak je asi kvůli ceně majitel auta raději oželí a bude jezdit na benzín tvale .
No. Mezi lidma je spousta peněz. Je třeba jim odlehčit.
P68e75t92r 89V56i98n67t41r72l58í92k
ten monitor pro ukazatele rychlosti a jiných technických věcí odflákli
D57a31v54i79d 28Č71e71r74n95ý
Ještě není správná doba pro kupování elektromobilů. Proč? Jednoduše. Cena! Až se dostanou elektromobily do cenové hladiny přijatelné pro střední vrstvu, nebude to až tak velká překážka. Tesla Roadster má dojezd cca 400km, což už je pěkná vzdálenost. Stále se ale bavíme o automobilu s vysokou pořizovací cenou. Směr je to určitě zajímavý, i když se radši přikláním k hybridní technologii, než čistě elektrickým pohonem. Až se automobily pro střední vrstvu budou vyrábět a prodávat, jaká bude cena elektřiny
J21i44ř21í 36K53o10c75u57r43e67k
Řekl bych jenom tohle: Kdo chce jezdit "na Temelín", ať si elektroauto pořídí. Jeho věc. Ferari taky nestojí stejně jako Focus nebo Fabia (ikdyž jsou fšecky od f) a přesto se prodávají.
P23a28v53e12l 77O56d43r24a20z24i27l
Přínos je jasný. Nesmrdí to ve městě v ulici, ale za městem z komínu elektrárny. Nebrousí to tolik brzdový desky a tím to opět šetří ovzduší ve městě. Jinak to zavazí stejně a gumy to brousí stejně jako spalovák.
Dojezd je OK, málokdy najedu v jednom dni více, než 100 km.
J48a54n 51B96á93r52t71a
Pokud si ovšem v zimě zatopíte a nebo v létě zapnete klimatizaci, nemusí být ten dojezd ani těch 100 km.
Jak byste se díval na benzínové nebo naftové auto, které by mělo jen cca 4-5 litrovou nádrž? Takhle já se dívám na dnešní elektromobily. A to pořád ještě není plně srovnatelné. Těch pár litrů paliva natankujete za pár sekund a jedete dál, nabíjení je mnohem delší i v případě rychlonabíječky.
P59e44t50r 49Z37d62e57n34ě64k
Asymptoticky se to blíží běžně použitelnému autu. Bohužel ale strašně pomaličku.
I65v46a56n 32M20a96r14e44k
Baterkáč jako každý jiný brus tohoto pohonu v ničem nepřekročil své předchůdce kterým byly už před drahnými léty "ještěrky" na kdejakém nádraží,to už vědší výdrž a přelomovější koncepci mají autíčka na velodromu v lunaparku !
I32v83a56n 60M59a78r72e88k
oprava . . . . ."větší". . . . . pardon omlouvám se !
A69u39g59u57s14t 96F98o26r73m89á89n54e52k
Tesla v Kalifornii vyrábí hezčí vozidla a s delším dojezdem.
I91v76a77n 63D91o17l50e49ž16a32l
A s lepší cenou 80000 €, to se tyhle auta moc srovnávat nedají...
P94e36t59r 93R87y77š83a83v44ý
Mimochodem, zajímalo by mě, kdy někoho napadne dát do elektromobilu naftový bufík na místo topení elektrikou :)
A když teda ti disajnéři mají tolik možností kam poschovávat pohon a můžou začít z čistého papíru... Proč jim vyjde takhle ošklivé auto? To mi přijde jako když módnímu návrháři nechají volnou ruku, aby vytvořil oblečení pro chlapa. Vyjde mu z toho kanárkové oblečení (včetně peří) s kozačkama na podpatku a se šátkem. Jestli on ten spalovací velký motor k autu prostě nepatří.
M35i85l97a28n 22Š97v87a70g83r23o73v32s40k17ý
Je třeba vzít v úvahu, že ten vůz navrhli pro určitou klientelu, od níž se už sbíhají objednávky. A také, že estetika askety může být odlišná od estetiky hmotně zajištěného člověka.
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová auta mají povinně černé skřínky, data jsou chráněna před zneužitím
Od léta budou mít všechna nová auta černé skřínky. EU vyžaduje záznam důležitých informací vozidla...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“. Japonské ferrari před 30 lety osiřelo
První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...
Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén
V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...
Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...
Prodej byty 2+1, 58 m2 - Svitavy - Předměstí
Rooseveltova, Svitavy - Předměstí
2 184 000 Kč