Diskuze

Dacia Logan MCV je vzácností, která se vyplatí. Na plyn pojedete za půlku

Toto fajn auto už seženete těžko, u prodejců zbývají poslední kusy, předváděčky a zánovní ojetiny. Pokud ho objevíte, jděte do něj. Plynový kousek Dacia Logan MCV je vůbec největší výhra.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

nám to koupili v práci, tak jsem to vyzkoušel, jmeneje se to ale nějak jako dokr, bude to ale asi to stejný, má to snad motor 1,6, jsem s tím jel po městě a po silnici a dálnici asi 100 km abych zjistil, jestli je to taková pecka jak to všude chválí, můžu naprosto odpovědně říct, že to hnusně vypadá, hnusně jede a je to strašně nepohodlný, hučí to a víc jak 100 s tím jet je utrpení

0 0
možnosti
AK

Máme 3 ks. Jednu 1,2 180 000 km, druhá 1.0 100 000 km má trošičku nižšiu spotrebu ale citeľne lepšiu akceleráciu. Tretia je 1,5 diesel 50 000km zatiaľ bez akýchkoľvek problémov. Spotrebu vyjadrenú v peniazoch majú všetky tri približne rovnakú. Plynové verzie vyžadujú pravidelne čistiť piestik elektromagnetického ventilu. Zachytáva sa na ňom špina, drhne a prestane prepínať. Na 1,2 boli ešte v záruke menené vstreky. Ináč celkom spoľahlivé služobné vozidlá pre montážnikov s nízkymi prevádzkovými nákladmi. Ešte som zabudol. Všetky tri verzie, ak v aute idete sám, skáču na nerovnostiach ako divé kozy. Keď v aute sedia traja a viac, je pruženie podvozku už celkom fajn. Ako služobné vozidla sú lepšie ako Fabie, ktoré sme mali predtým. Ako auto do rodiny by som si ho však nikdy nekúpil, jedine ak na stavbu domu.

0 0
možnosti
AK

Ešte som zabudol. Tá 1,2 už žerie poriadne veľa oleja. Čo som sa rozprával s taxikármi, tak je to u 1,2 bežné, ale 1,0 a diesel vydržia podľa taxikárov oveľa viac.

0 0
možnosti
LP

Jelikoz jsem do teto doby jezdil ve favoritu tak dacie je fajne vozidlo.

0 0
možnosti
PM

To je proti Favoritu i Felicie. :-D

0 0
možnosti
LH

Dá se jezdit docela svižně, pokud se naučíte včas řadit a trochu motor vytáčet, ideálně přes dva tisíce otáček.

Dává toto smysl?;-D

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/magazin/test-auto-recenze-dacia-logan-mcv-lpg-plyn-rodinne-auto.A200804_140554_auto_testy_taj

0 0
možnosti
MJ

Taky mě to zaskočilo u oturbené motorizace, tohle je totiž vlastnost slabších atmosfér, se kterou je třeba u nich počítat. Spíše se na 0.9/1.0TCe snáší kritika na nelineární zátah motoru, čili jezdí spíše jako "na gumě".

0 1
možnosti
MJ

Zrovna onen interiér u Logana nebo Sandera považuji za značnou slabinu. Už při usednutí do vozu vás praští přes nos dosti smradlavé plasty, pak ona děsná palubovka, hlavně její prostřední část a rovněž ergonomie a umístění některých ovládacích knoflíků. Paradoxně Duster to má řešeno výrazně lépe. Pobavilo i ono výškové nastavení sedačky a nechápu, proč to nefunguje stejně dobře, jak to fungovalo v Clio II. Nicméně interiér je velmi vzdušný, což se mě na Dacii líbí nejvíce. Kdyby Dacia zvládla o trochu lépe ten interiér, už by to bylo další auto v rodině, tak to vyhrál Korejec, protože při každém usednutí do Sandera/Logana, bych byl akorát naštvaný, že jsem si nepřiplatil. Snad nová generace, která by měla přijít tento podzim tohle pořeší a pak již nebude, co vytknout.

1 0
možnosti

Presne tak. Ten interier je opravdu priserny a pro me taky jeden z hlavnich duvodu proc bych do tohoto auta nesel.

0 0
možnosti
DT

Mám informace jen z druhé ruky a nepotvrzené. Ale u toho auta asi není žádná záludnost a jediná otázka z mého pohledu jsou následky nehody. Jednak pro cestující. A jednak jsem slyšel historky, jak třeba drobná srážka se skútrem pro laika nepochopitelně deformuje střechu a je to totálka.

0 0
možnosti
KN

Tak vysledky crash testu mluvi za vse. A nejde o auto, spis vidim problem v tom, ze je pripadna havarie muze byt "totalka" pro posadku.

0 0
možnosti
Foto

Tak spotřeba LPG 8,5 litru na 100 km. Plus nějaký benzín (motor startuje na benzín a než se zahřeje jede také na benzín). Takže v létě třeba 0,5 l na 100 km, ale v zimě třeba i 2 l na 100 km. Takže náklady na palivo na 1 km tak 1,4 kč/km. Proti tomu naftová verze (za podobné peníze) bude jezdit pod 5 l/100 km. Tedy za stejné nebo menší náklady a bez omezení platící pro LPG (vjezd do garáží, náhradní kolo....).

1 1
možnosti
JS

J41a56n 70S86t49e68h57l19i29k

10. 8. 2020 16:40

U naftaku počítejte s většími nájezdy. On tak nějak nemá rád popojíždění kde ho nezahřejete.

2 0
možnosti
JW

J34a68n 67W44a81l38t22e51r

10. 8. 2020 13:21

Takové auto kvůli výsledkům crashtestů,nejvíc odmítají nejvíc lidi kteří sami jezdí v octavii 2 která splňuje deset let staré normy,ale dnes by sotva prolezla. Mě se líbí,co já od auta potřebuju je abych dojel z bodu Á do bodu Bé a zpět. Nemusím přitom sedět v koženém křesle za milion korun.

7 0
možnosti
MB

Kožený křeslo je mi taky ukradený. Ale na výsledky NCAP apod. koukám s velkou důležitostí...

1 0
možnosti
MB

Nebo si přidejte pár desítek tisíc a kupte si rapida v TSI 1,2 se 63 nebo 78 kW a ušetříte za PHM ještě více, protože jedině v servisu má auto nulovou spotřebu. To bych řekl že ta dachna dělá v tomhle směru lepší auta. Samozřejmě že majitelé 1,9 TDI anebo lidé s HEMI začnou ryčet, ale ne vše je tak jak se v diskusích píše.;-D

1 3
možnosti
LB

Pan Bažant je takový odborník na platformové agregáty že vynalezl 1.2TSI 78kW :)

1 0
možnosti
PT

Nikdo mě nemůže podezírat z toho, že bych proti té značce něco měl, zakládal jsem zde první autoklub dacia. Já si to koupit šel. Byla to maximální výbava celebration. A přiznám se, že je to volba, pokud do toho přesedáte z nějakého výrazně staršího či chudšího auta. Jinak je tam moc kompromisů. Dveře jsou slabé, spousta věcí je takových nedodělaných, na některých plastech jsou otřepy. To auto není špatné. Ale spousta salonů je Dacia/Renault. Zkuste z MCV přesednout třeba do Megana. A pak zpátky.

4 0
možnosti
PD

P95e78t11r 43D87r75a33p19a77l

10. 8. 2020 12:28

vždycky je to otázka ceny a míry zvoleného kompromisu. Nejlevněvší grandtour začína na 470, tedy je skoro 2x dražší

0 0
možnosti