Diskuze
Dacia Logan MCV je vzácností, která se vyplatí. Na plyn pojedete za půlku
Děkujeme za pochopení.
V78l47a16d53i18s14l16a69v 80B21u57r64y71š42e65k
nám to koupili v práci, tak jsem to vyzkoušel, jmeneje se to ale nějak jako dokr, bude to ale asi to stejný, má to snad motor 1,6, jsem s tím jel po městě a po silnici a dálnici asi 100 km abych zjistil, jestli je to taková pecka jak to všude chválí, můžu naprosto odpovědně říct, že to hnusně vypadá, hnusně jede a je to strašně nepohodlný, hučí to a víc jak 100 s tím jet je utrpení
A77l15b57e16r75t 61K62á28m54e13n
Máme 3 ks. Jednu 1,2 180 000 km, druhá 1.0 100 000 km má trošičku nižšiu spotrebu ale citeľne lepšiu akceleráciu. Tretia je 1,5 diesel 50 000km zatiaľ bez akýchkoľvek problémov. Spotrebu vyjadrenú v peniazoch majú všetky tri približne rovnakú. Plynové verzie vyžadujú pravidelne čistiť piestik elektromagnetického ventilu. Zachytáva sa na ňom špina, drhne a prestane prepínať. Na 1,2 boli ešte v záruke menené vstreky. Ináč celkom spoľahlivé služobné vozidlá pre montážnikov s nízkymi prevádzkovými nákladmi. Ešte som zabudol. Všetky tri verzie, ak v aute idete sám, skáču na nerovnostiach ako divé kozy. Keď v aute sedia traja a viac, je pruženie podvozku už celkom fajn. Ako služobné vozidla sú lepšie ako Fabie, ktoré sme mali predtým. Ako auto do rodiny by som si ho však nikdy nekúpil, jedine ak na stavbu domu.
A66l77b18e27r49t 43K16á62m25e61n
Ešte som zabudol. Tá 1,2 už žerie poriadne veľa oleja. Čo som sa rozprával s taxikármi, tak je to u 1,2 bežné, ale 1,0 a diesel vydržia podľa taxikárov oveľa viac.
L67a58d54i77s75l75a48v 93P84e74x85a
Jelikoz jsem do teto doby jezdil ve favoritu tak dacie je fajne vozidlo.
L83a87d98i14s47l37a61v 62H71a23š57k19a
Dá se jezdit docela svižně, pokud se naučíte včas řadit a trochu motor vytáčet, ideálně přes dva tisíce otáček.
Dává toto smysl?
M27a13r20e56k 12J38a10n84e23č34k69a
Taky mě to zaskočilo u oturbené motorizace, tohle je totiž vlastnost slabších atmosfér, se kterou je třeba u nich počítat. Spíše se na 0.9/1.0TCe snáší kritika na nelineární zátah motoru, čili jezdí spíše jako "na gumě".
M37a80r59e33k 94J10a65n31e36č50k51a
Zrovna onen interiér u Logana nebo Sandera považuji za značnou slabinu. Už při usednutí do vozu vás praští přes nos dosti smradlavé plasty, pak ona děsná palubovka, hlavně její prostřední část a rovněž ergonomie a umístění některých ovládacích knoflíků. Paradoxně Duster to má řešeno výrazně lépe. Pobavilo i ono výškové nastavení sedačky a nechápu, proč to nefunguje stejně dobře, jak to fungovalo v Clio II. Nicméně interiér je velmi vzdušný, což se mě na Dacii líbí nejvíce. Kdyby Dacia zvládla o trochu lépe ten interiér, už by to bylo další auto v rodině, tak to vyhrál Korejec, protože při každém usednutí do Sandera/Logana, bych byl akorát naštvaný, že jsem si nepřiplatil. Snad nová generace, která by měla přijít tento podzim tohle pořeší a pak již nebude, co vytknout.
M50i74c66h77a70l 38Š21t41r31u13n71c
Presne tak. Ten interier je opravdu priserny a pro me taky jeden z hlavnich duvodu proc bych do tohoto auta nesel.
D69a74n15i45e67l 38T33o44m19e41k
Mám informace jen z druhé ruky a nepotvrzené. Ale u toho auta asi není žádná záludnost a jediná otázka z mého pohledu jsou následky nehody. Jednak pro cestující. A jednak jsem slyšel historky, jak třeba drobná srážka se skútrem pro laika nepochopitelně deformuje střechu a je to totálka.
K63a38r76e65l 77N38o67v71o56t36n82y
Tak vysledky crash testu mluvi za vse. A nejde o auto, spis vidim problem v tom, ze je pripadna havarie muze byt "totalka" pro posadku.
Š75i61m68o81n 45M59a38r56t12y91n48e34k
Tak spotřeba LPG 8,5 litru na 100 km. Plus nějaký benzín (motor startuje na benzín a než se zahřeje jede také na benzín). Takže v létě třeba 0,5 l na 100 km, ale v zimě třeba i 2 l na 100 km. Takže náklady na palivo na 1 km tak 1,4 kč/km. Proti tomu naftová verze (za podobné peníze) bude jezdit pod 5 l/100 km. Tedy za stejné nebo menší náklady a bez omezení platící pro LPG (vjezd do garáží, náhradní kolo....).
J18a88n 57S89t63e97h92l13i15k
U naftaku počítejte s většími nájezdy. On tak nějak nemá rád popojíždění kde ho nezahřejete.
J41a19n 14W12a48l93t71e42r
Takové auto kvůli výsledkům crashtestů,nejvíc odmítají nejvíc lidi kteří sami jezdí v octavii 2 která splňuje deset let staré normy,ale dnes by sotva prolezla. Mě se líbí,co já od auta potřebuju je abych dojel z bodu Á do bodu Bé a zpět. Nemusím přitom sedět v koženém křesle za milion korun.
M13a62r41t24i43n 91B38e83r97a56n
Kožený křeslo je mi taky ukradený. Ale na výsledky NCAP apod. koukám s velkou důležitostí...
M87a83r79t84i66n 70B89a51ž56a87n79t
Nebo si přidejte pár desítek tisíc a kupte si rapida v TSI 1,2 se 63 nebo 78 kW a ušetříte za PHM ještě více, protože jedině v servisu má auto nulovou spotřebu. To bych řekl že ta dachna dělá v tomhle směru lepší auta. Samozřejmě že majitelé 1,9 TDI anebo lidé s HEMI začnou ryčet, ale ne vše je tak jak se v diskusích píše.
L77a17d58i42s79l69a29v 59B76u42č21e44k
Pan Bažant je takový odborník na platformové agregáty že vynalezl 1.2TSI 78kW :)
P83e69t88r 84T91á93b55o64r60s79k98ý
Nikdo mě nemůže podezírat z toho, že bych proti té značce něco měl, zakládal jsem zde první autoklub dacia. Já si to koupit šel. Byla to maximální výbava celebration. A přiznám se, že je to volba, pokud do toho přesedáte z nějakého výrazně staršího či chudšího auta. Jinak je tam moc kompromisů. Dveře jsou slabé, spousta věcí je takových nedodělaných, na některých plastech jsou otřepy. To auto není špatné. Ale spousta salonů je Dacia/Renault. Zkuste z MCV přesednout třeba do Megana. A pak zpátky.
P46e25t30r 60D33r46a40p58a51l
vždycky je to otázka ceny a míry zvoleného kompromisu. Nejlevněvší grandtour začína na 470, tedy je skoro 2x dražší
BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga
Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...
Italové zadrželi zásilku fiátků z Maroka. Budou strhávat nálepky s vlajkou
Italská policie zabavila víc než 130 vozů značky Fiat dovezených z Maroka na základě podezření, že...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Všechna Kabaňova auta. Poznejte výtvory génia, kterého ulovili Číňané
Čtyřlístek, české sklo, kubismus, poštovní obálka, iPhone. Tím vším se při tvorbě svých aut...
Umělá inteligence obchoduje s auty líp než člověk. Umí i mluvit se zákazníky
AURES Holdings překonává třicetileté prodejní rekordy díky nasazení umělé inteligence do svého...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Distingovaní gentlemani táhli Prahou, jízdu vedl prezident Pavel
Už po jedenácté projela Prahou Distinguished Gentleman’s Ride, tedy jízda distingovaných...
Sennamanie v Imole. Byli jsme tam, kde se před 30 lety zabil závodnický bůh
Letos v květnu uplynulo třicet let od chvíle, kdy přišel na okruhu v Imole po nárazu do zdi v...
Vzdušný zámek šampiona nízkých cen. Dacia Jogger umí být low-cost obytňákem
Oblíbená rumunská značka nabízí své největší auto s alternativním pohonem na LPG, které svým...
BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga
Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...
CNG stále dává smysl, ale automobilky s ním už nepočítají, potvrzuje Škoda
Koncern Volkswagen, stejně jako třeba značky Opel nebo Fiat, už před časem oficiálně ukončily éru...