- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zbytečně jsou v testu trojčata Combo/Rifter/Berlingo, když jsou to de facto stejná auta. Takže jejich shodný výsledek nepřekvapí. Stačilo otestovat jen jedno z nich a zbylá dvě místa obsadit jinými modely.
Velmi divný výběr , chybí třeba Renault Scénic a další C max atd.
originál tu: https://www.oeamtc.at/presse/oeamtc-test-nicht-jeder-kindersitz-passt-in-jedes-familienauto-34167592
škoda jen, že MPV pomalu vymírají, obzvlášť mě mrzí Opel Meriva a neortodoxní otevírání dveří... prý o to není zájem. a přitom tak skvělé auto.
Auta v testu jsou samozřejmě z pohledu českého trhu nesmyslně vybraná.
Daleko zajímavější je, když se otestují různá ta přefouklá SUV, co dnes dominují trhu a se kterými se pomalu nevejdete do krytých parkovišť: sice to zabírá hodně místa, ale jakmile dozadu zkusíte dát 3 autosedačky, zjistíte, že to je malé . A jak tu už někdo psal, je to docela důležitý test, jestli se dozadu pohodlně vejde dospělý (babička) vedle 2 autosedaček, což je asi v českých poměrech běžnější požadavek.
BTW jsem podobným testováním zjistil, že je širší Oktávka než Superb, což mě docela překvapilo. Teda 3 sedačky se nevejdou tam ani tam, ale do Superbu je problém i menší dospělý vedle těch 2 sedaček.
A co je v testu? :D
Tarraco je vlastně Kodiaq ve španělském kabatu.
C5 je vlastně 5008, takže taky poměrně běžné SUV na českých silnicích.
Kadjar je cca Karoq...
Takže výběr za mě ok.
Mám Renault Kango v 7 místné verzi. V druhé řadě 3 dětské sedačky vedle sebe, vzadu posouvatelné a samostatně vyjímatelné sedačky pro normální lidi. Diesel, 6 kvalt, klimoška, zadní parkovací senzor, spotřeba pod 6 l. Nové za 380 000,- Skvělé auto.
A je to vlastně zakuklený Mercedes Citan
Takže uděláme test, zařadíme do něj 3 modely rodinných aut, k němu přihodíme x modelů menších aut a výsledkem je obrovské překvapení - pro přepravu dětí se nejvíce hodí ta rodinná auta.
Podle titulku jsem čekal test rodinných aut mezi sebou (plus pro zajímavost tam přihodit třeba jeden až dva sedany), ne takto nesmyslné porovnávání různých kategorií aut.
Taky jsem čekal porovnání MPV, když hlavním kriteriem se stal Isofix na prostředním sedadle druhé řady.
Další důvod proč si Premium neplatit. Člověk by řekl, že se z něj dle titulků dozví, jaká auta jsou vhodná a dostupná na trhu zejména pro 3 děti. A ono tam typické modely chybí. 3 vozy co jsem testovat na 3 sedačky a vešly se. Ford S-Max, VW Touran a Citroen C4 Grand Picaso. A potom tam chybí třeba Peugeot 5008 o kterém jsem v času svého testování nevěděl.
No takže článek jim zaplatil importer koncernu PSA a ještě by jej chtěli po lidech. To určitě :) Příště vím, že o nic nepřijdu. Až nebudu mít to premium...
Výhodou Premium je, že za jednu korunu vám ho prodlouží.
Prémiový test nejlepších aut pro přepravu děti si fakt představujeme jako překlad dvojstrany z jiného magazínu, kde tak půlka těch masových aut přesně na tohle cílených chybí?
Mazda 6 tri sedacky vzadu neni problem.