Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Suzuki Swift: šance na mladý vůz za menší peníze

Bouchněte dveřmi u Suzuki Swift a dejme tomu u Škody Fabia a hned je jasné, oč v tom srovnání jde: malý Japonec je zaslouženě opravdová láce na trhu nových i jetých automobilů. Levným dojmem působí na každý důkladnější pohled do interiéru i na kabát, což však neznamená, že nemá zdejším motoristům co říci. Uplatňuje se v roli druhého či třetího auta v rodině, ale v daleko největší míře zajímá šetrné motoristy od mladíků až po důchodce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ondra

27. 5. 2003 11:25
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Ctitel

22. 11. 2001 17:45
Nic pro majitele mindráku
Ano, já to auto měl a plně rozumím těm zásadním výhradám k ušlechtilosti bouchnutí dveřma, laciný vizáži interiéru a podobnejm pindům. Tohle je auto pro toho, kdo potřebuje jezdit a ne dělat dojem. Je dokonale spolehlivý, úsporný, dostatečně dynamický-to mluvím o litru, a prostorný. Ve Fiestě,Puntu, Felicii i Corse se dozadu dospělej člověk nesloží. Neznám lepší koupi v týhle kategorii cen.
0 0
možnosti

ACE

29. 1. 2003 15:04
Re: Nic pro majitele mindráku
Souhlasím, s 1.3 sedanem jezdím do 5.5 l 30%město, jezdit za 5 L s plně naloženým autem není problém a dá se předjíždět, 85 k a váha o1/4 tuny menší než u fabky je znát a to bouchání dveřma mě tak moc nezajímá. Do auta leju jenom benzín a vodu do ostřikovačů. No když si někdo chce připlatit za něco línějšího,  žravějšího a méně spolehlivého s kratší zárukou....
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra

29. dubna 2024

Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...

Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci

29. dubna 2024

Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...