- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kolik to ma spotrebu ve meste / mimo mesto a na dalnici ? :-)
s tímhle si těch rozvrtanejch a roztřískanejch silnic člověk ani nevšimne. Dokonce bych řekl že to bude i celkem rovnocený soupeř s tramvají. Tohle SUVčko je ideální investice pro blonďatý milenky nebo manželky... :D
s tímhle si těch rozvrtanejch a roztřískanejch silnic člověk ani nevšimne. Dokonce bych řel že to bude i celkem rovnocený soupeř s tramvají. Tohle SUVčko je ideální investice pro blonďatý milenky nebo manželky... :D
co tohle monstrum pohání? vlastní jaderná elektrárna ukrytá pod kapotou, né :-DDDD
Karel Soják se raději omlouvá všem , co berou všechno smrtelně vážně, za to, že s e pokusil si zavtipkovat. Už jsem požádal adminy, aby tento, pro někoho,velmi nejapný vtip smazali.
To brždění jste nám moc nepopsali. Jestli to náhodou nebrzdí normálně motorem :o)
Jasný PR článek, těch je na idnes spousta, zbytek jim dělá křoví.
To bych si taky myslel, kdyby to nebyl dampr. nebo si myslíš, že si to někdo koupí na zahradu? Nebo snad na stavbu? To auto je velké i pro Metrostav nebo Skansku. Skutečně si myslíš, že dovozce chce svou cílovou skupinu zákazníků oslovovat přes internetový deník? Sorry, ale potenciální zájemce v daném případě musí oslovit jinak.
Srandovní projev neznalosti. Československo (a později jen Slovensko) vyvezlo do SSSR a později do Ruska cca 200 motorú o výkonu 1200 koní, které byly nazazeny ve výklapěčích (dumper) Belaz o vlastní hmotnosti 120 t a nosnosti 120 t. Spolu tedy jezdilo 240 t po povrchových dolech od jihu po sever SSSR (dost jsem se v nich povozil). I v Jakutsku. Startovatelnost motorú z Martina byla zaručena od -45 do +50 oC (samozřejmá vybavenost pro vlastí ohřev). V Belaze se vyrábí cca od roku 1985 i vozidlo so hmotnosti cca 240 t a nosnosti 240 t. Spolu je to 480 t živé váhy.
Takové vozidla vyrábí více firem. Vedle Cat jde o Komatsu a jiné výtečníky.
To co je v Česku, je maličké autíčko.
Vypadla mi jedna nula. Těch motorú 1200 koní bylo vyvezenou více jako 2000 kusú. Tuto ojedinělou sérii velkých automobilových motorú nikdo nepřekonal a možná ani nepřekoná. Vyrábí se běžně ne ve stovkách, ale v desítkách kusú ročně. Asi světově největtší sérii dieselú jedné řady asi vyrobilo a vyvezlo ČKD Praha. Motoryú řady 310 (vrtání) vyvezli více jako 3000 kusú v lokomotivách.
už napadlo dělat i jiné a trochu jinak (viz
http://www.etnetera.cz/etn/cz/firma/bavime_se/radio_blanka/radio_blanka_5.html
od 18.minuty)
Toto mě pobavilo: "Korba z dva centimetry tlustého železa pobere 42 kubíků nákladu." Nemělo by tam být spíš ocel?
jo, me to taky rve usi pac mam technicky vzdelani v tomhle ohledu. Beru to tak a vam doporucuji to samy, ze ostatni sou laici a je pro ne zelezo jako ocel, nechapou rozdil a my poucene osoby musime byt shovivave :D