- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U posledního modelu koktávie jsem si myslel,že to je samé dno tohoto modelu...mýlil jsem se...
bohužel, je to furt škodovka pro ty co se chtějí odlišit.
Počkám si, až dostanu pozvánku na předváděčku.
Tak jsem zvedavy na cenu... ale s ohledem na to, ze uz soucasna octavia je cenove superbu az nezdrave blizko, tak uz to snad o moc vyssi nebude....
Koktávie to je ten sen mnoha kolbenkářů...?Nebo to jsou ty kostitřasy,co se nekupují,ale fasují?...aha,ono je to vlastně jedno...
Na "Kolbenku" spolehlivě poukáže hlavně komolení názvů.Nedávno jsem seděl na zahrádce vedle stavebních dělníků,kteří se osvěžovali po dni náročných výkopových prací na rekonstruovaném hřišti a docela slušně mi to rozšířilo slovní zásobu - už vím co je Bávo,Med,Filcka,Pažout,Fáčko,Fóbie,Ochc*vka a Koktávka.Nejvíc byl proti Koktávkám vysazený dělník ze Slovenska,který byl už celý rok hrdým majitelem Fordu Escort.
Mohu se zeptat,proč ty názvy komolíte? Přijde mi to trochu jako argot.
Sice se mi Octavia vzhledově líbí, ale dle zkušenosti to není auto pro mě. Je příliš tvrdé a vzadu nízké.
Aktuálně jezdím se starší hydropneumatickou C5 break a pohodlí poměřuju podle ní.
Nedávno jsem se vezl vzadu ve Fordu S-Max, člověk by řekl velké auto - a hrůza, hlavou jsem se celou cestu opíral o strop - a to nemám ani 190 cm.
Tak kdyz budete pomerovat pohodli podle auta o tridu vyse, navic auta, ktere i ve sva tride bylo etalonem pohodli, tak ztroskota asi kazde auto....
Nemůžu si pomoct, ale ale dobíjecí hybrid by mi dával smysl v kombinaci s dieselem (a Scout verzí 4x4) - dojíždění přes týden na baterky a víkendové dálky na naftu.
Protože jsou to právě jízdy na delší vzdálenost/ po dálnici kdy se z hybridu stává přítěž a naopak diesel září.
TSI mají nízkou spotřebu. Nejsou o moc horší, než diesel jdou u nich snáze řešit emise,a také jsou nezanedbatelně lehčí.
Můžete mi prosím někdo objasnit tuto větu:
RSo zůstane s výkonem na 245 koních, ovšem nově je bude dávat hybridní soustrojí benzinové čtnáctistovky a elektromotoru, to taky znamená výhradně šestistupňovou automatickou převodovkou.
Nějaké detaily k tomuto by prosím nebyly? Je opravdu potvrzené, že RS příjde o skvělý 2.0 TSI? Nikde jinde jsem se tuto informaci nedočetl... Pokud ano zajímalo by mě, jak na tom budou jeho koncernoví kolegové (Golf GTI, Cupra) a hodně by mě zajímalo jak vyřeší problém s dojezdem protože elektromotor zajisté nebude žádný drobeček, aby dopomohl 1.4 TSI k výkonu 245hp - a s tím přímo souvisí nároky na baterii. Osobně doufám, že tohle je jen novinářský překlep, než fakt. I když při současné hysterii vůči spalovacím motorům bych se tomu bohužel vůbec nedivil...
Přijde mi že nová-delší Octavia se všemi vymoženostmi MQB a dizajnem skoro-Superbu bude největším konkurentem právě pro Superb.
Jaké důvody si v roku 2020 koupit Superb místo Octávky? Kromě pár cm vzadu a většího kufru. Kolik % zákazníků vozí vzadu pravidelně dospělé a potřebuje větší kufr než má octávka?
To si pak ale stratégové Škody do vitríny nedají. A plánovaný nástup nového Superbu bude muset být uspíšen.
Tak ono s ohledem na to že už současná Octavia není o tolik levnější než Superb tak to snad ani nevadí ne?
Vypadá to, že Octavia IV bude pecka.I když já dojezdím svou Octavii II, slouží mně už nějaký pátek a bez jediné vady.