- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
celkem zbytecny clanek.. dongfeng se ztahuje z nasich koncin
Tohle opravdu srovnáváte s Kodiaqem? Vždyť to vypadá celkem otřesně o technice nemluvě. Žádné díly, žádná bezpečnost, mrzacká technika, převodovka CVT. Zkuste to po pár letech prodat... Tohle si nemůže nikdo normální přece koupit. Vždyť za 700k jsou už slušná, kvalitní, bezpečná značková auta. Navíc, kdo může dát 700 nejspíš může dát i 900... Cílová skupina? Nikdo normální. A nenormální zase obvykle nemají peníze.
Na trhu jsou k mani auta a potom jsou tam taky k mani korejci, cinani, ale auta to nejsou ...
proč to má druhý dekl motoru je vidět jakmile otevře kapotu... na černém plastu vpředu je vidět špína - zřejmě tam při jízdě v mokru zatéká voda netěsnící kapotou..
řekli byste že je to drobnost, ale kolik takových "překvapení" tam je a jak se ty nedomyšlený věci projeví za 5 let provozu v našich podmínkách ???
Dívám se do pár eshopů na náhradní díly, vůbec nemají zalistované nic na značky typu DongFeng. To se i kvůli běžnému spotřebáku typu "brzdové destičky" musí do nějakého autorizovaného zastoupení značky nebo na aliexpress?
No v TUV žebříčku to nevidím :) Za takové prachy bych to neriskoval, přitom je mi jedno jestli je to z Koreje nebo z Číny. Země původu nehraje roli, pokud by to mělo nějakou přijatelnou cenu nebo to byl elektromobil za tuhle cenu.
Jakou mají tahle auta cenu po 5 letech a 100 000 km? V bazaru vám řeknou, že to vezmou za 100 000 a člověk je nahraný.
Z Ciny bych koupil leda tak elektromobil na dojizdeni po meste. Uz vidim jak resim problem kdyz se mi tohle podela nekde kde neni solidni zastoupeni se servisem.
Není pravda, že s SUV-coupé začalo jako první BMW. Kdysi před lety, než se z našeho trhu stáhnul, to byl Ssang Yong.
Ssang Yong zde auta prodává. Kdy zase přišli?
Konečně můžeme v EU předat výrobu automobilů a komponentů do Číny a rychle se tím přiblížíme k našemu společnému cíly, uhlíkové neutralitě.
Tak jsme si přečetli reklamní článek na objednávku a teď zpátky na zem. Je tam spousta "drobností", které zde nejsou zmíněné. Po nastartování 25 sekund neuděláte nic. Nezapnete vyhřívání sedadel, nezapnete klimatizaci/topení, nezapnete ofukování čelního skla, nezapnete navigaci. Nic. Sedíte, čekáte. To se totiž startuje středový display, přes který se vše ovládá. Dotykově, žádná tlačítka. Žádná haptická odezva. To fakt nechci. A dál. Znáte frekvence svého oblíbené rádia a polohy jejich vysílačů? To byste měli. Rádio nemá RDS, tzn. ladění jen přes frekvenci. Vyjede z města (z dosahu jednoho vysílače) a ladíte jinou frekvenci :-) To fakt nechci. Zavíráte dveře a vrže to jak starý Trabant? To vás nesmí rozhodit. Rádi s autem "plavete" po silnici? Máte dobrou příležitost. Atd. Atd. Tohle auto mělo stát půlku. Potom možná jako nenáročné přibližovadlo na nákupy. Ale za tu cenu fakt ne. Zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=jfLOkac_pnw
No, jenže problém vidím v něčem jiném, a to je rychlost, s jakou se zlepšují. Mobily také měli pár let nazpátek k smíchu, ale dotáhli.