- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Docela jsem se usmál, když jsem četl stesk na to, že HTP nemá klimatizaci.
Nedokážu si představit, jak by to jelo se sepnutou spojkou kompresoru...
Reálně - fabia je malé městské auto, při konstrukci se nepočítá že by s tím měl někdo jezdit dál než to příměstské dojíždění.
Interval výměny svíček je výrobcem stanoven na 60.000 km, nikoliv 160.000 km, jak je uvedeno v článku
Dost eufemistický titulek, jedničková fabie je dnes auto na dojetí, ve své době to bylo skvělé malé městské auto, ale dneska to je stará ojetina s nevalnou perspektivou. Pro rodiny vůbec (což nebylo ani jako nový), a někam na vesnici na dojetí do kauflandu ve městě možná, ale jinak už passé, dvojková a trojková generace se na to cenově zvrchu tlačí zdárně, a jakkoliv můžeme spekulovat o nižší technické odolnosti auta (motory vyjdou defacto na stejno), tak je to úplně jedno - s fabií nikdo žádné nájezdy dělat nebude.
V článku pletete škodovácký motor 1.4 MPI (44 a 50 kw) s motorem 1.4 16v od VW (55, 59, 74 kw) a píšete, že má verze 59 kw rozvod řetězem. To je úplná blbost a docela základní neznalost tak profláklého auta. Jste jedničky
To je v pohodě, tady si dokonce jeden auto negramot myslí že HTP je původem motor z embéčka:
https://www.portalridice.cz/clanek/motor-1-2-htp-opravdu-je-to-takove-peklo