Renault Megane R.S. Line TCe 160 EDC | foto: Martin Sznapka

Sportovně střiženému Meganu proměna pomohla. Nabízí kultivované svezení

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Ostré Renaulty mám rád. A to nejen kvůli tomu, jak jezdí, ale také pro jejich atmosféru uvnitř. Mají vždy ty nejsportovnější sedačky s nejvýraznějším bočním vedením ve své třídě a skvělou pozici za volantem potaženým Alcantarou. Pokud je na vás 300 koní verze R.S. příliš, má Renault v nabídce trochu přívětivější variantu R.S. Line. Umí i ta nabídnout sportovní svezení?

Verze R.S. Line po nedávném faceliftu nahradila podobně přiostřené GT. Vzpomínám si, když jsme před pár lety v Krušných horách postavili GT s dieselem proti Golfu GTD. Handicap 20 koní výkonu Renault hravě nahradil daleko intenzivnějším pocitem z jízdy, který šel z velké části na vrub právě skvělým sportovním sedadlům. Francouzské vítězství tehdy bylo docela překvapující. Pojďme se ale nejdříve podívat, s jakými změnami facelift Meganu v závěru minulého roku přišel. 

Megane je teď lépe zvukově izolovaný a za jeho volantem máte pocit, že řídíte klidnější a robustnější auto. Už nepůsobí tak dutě a papírově jako dříve.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se