Land Rover Defender P525 | foto: Archiv, Speed

Fantastický nesmysl. Osmiválcový Defender uhrane zrychlením i jízdou v terénu

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Můžete lamentovat, že Defender už není, co býval. A máte samozřejmě pravdu. Nový Defender je ale celkově mnohem lepší auto, podle mě je to dokonce nejlepší současný Land Rover a patří také k nejlepším SUV/of-roadům na trhu. V osmiválci s výkonem 525 koní tohle všechno navíc posunuje do naprostého extrému.

Usedám na pravé přední sedadlo, kde má testovaný krátký Defender V8 po anglicku volant. Není čas příliš se rozhlížet nebo adaptovat na jinou pozici v autě, přede mnou jsou čtyři kola na uzavřené hliněné trati. 

Stíhám ještě aktivovat režim Dynamic dostupný jen s V8, který umí souhrou systému kontroly stability, uzávěrky zadního diferenciálu a podvozku vyvolat přetáčivost – jak tvrdí tiskové materiály. Řadím tedy D a vyrážím. 

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se