Diskuze
Lancia Thema chutná jako „spaghetti“ s kečupem
Děkujeme za pochopení.
SUPERpolární liška
Není podstatné jestli je to auto pěkné nebo ne,
zkrátka to je Lancia a italské auto asi jako byla kdysi Dacia světová a originální s remakem prehistorického Renaultu....
JavorMagor
Re: Není podstatné jestli je to auto pěkné nebo ne,
v dnesni globalni dobe se bezne sdileji platformy i mezi znackami, ktere nepatri do jednoho koncernu, ale ceho je moc, toho je prilis. To jsou spotrebitele fakt tak naivni, ze mysli, ze kdyz se na x let starou ameriku da znacek lancie, ze to je razem italske auto ? Vzdyt to je smesne. Kazda znacka uz se dneska zaprodala, za chvili budou vsichni vyrabet uplne to same jen s jinym znackem na cumaku.
Jarda4
Autor je...
poněkud zaujatý, poněvadž to auto se líbí všem jen jemu ne. Tato americká Thema je daleko pohlednější než její předchůdce se kterou jezdil Havel to zaprvé. Zadruhé, autor píše, že auto je houpavé, pohybuji že v tom jel. Pane autore přestaňte pořád pomlouvat americký auto průmysl, jste tím trapný.
disto
Re: Autor je...
Na jednu stranu napíše že je houpavé a na druhou, že je tvrdé a chtělo by to menší kola
prngrr
300C
Mám 300C kombi - to auto má šmrnc.
Thema už vypadá jako obyčejný velký sedan, název Lancia je také mínus.
frahta
Lancia je skvost
Tahle Lancia je nádherná,moc pěkná je i současná Delta.Kamarád si vloni koupil původní Lancii Deltu HF integrale.Tuhle neděli jsem s ní jel,jak jinak mě okamžitě začal předjíždět nějakej passat,tak jsem jí malinko nakrmil,to co se událo,si nikdo nedovede představit.Italové prostě uměj dělat auta.Mě samozdřejmě nezajímají nějaká čísla o prodejích protože kvantita nikdy neznamená kvalita.Je to i vidět na těch začouzenejch bezduchejch VW-AUDI.
harkh
Jsem z toho smutnej...
já jsem italofil, klidně se do mě pusťte, každý má svůj názor a pocit, ale já se povozil a je to prostě amerika, rok jsem měl 300M v tragickém čtyřstupňovém automatu, protože se mi líbil, tragédie.... a tímto modelem jsme zpět.... jsou mi jasné všechny argumenty, že Lancia je na tom špatně s prodejností apod., ale když se podívám na Thesis, na tu krásu designu a myslím, že i super jízdních vlastností, co jsem mohl okusit, tak je to podle mne bohužel krok zpět.... komerční krok zpět....
humanitární bombardér revival
Re: Jsem z toho smutnej...
thesis, to je krása. toto není lancia ani velmi vzdáleně. působí spíš dojmem us muscle car
katano
pěkné velké AUTO
Mně se líbí hlavně proto, že je to prostorné auto = žádný Škoda Superb kam se 3 lidi dozadu - NEVEJDOU na šířku.
PS : Lancii Thema bych si klidně - KOUPIL, ale já raději MPV.
nosalis
Re: pěkné velké AUTO
a sedel ste v ni? nebo 300c? .. v clanku pisou ze vzadu moc mista neni ..
jinak ja osobne kdybych tento typ auta chtel, tak asi taky zvolis spis Chryslera nez Lanciu ... logo Lancii mi na tom proste nesedi
pavelnyc
Stratégové se musejí obrátit v hrobě...
Musím se pozastavit nad pláčem autora, kterak se minulost musí v hrobě obracet, protože namísto krásné, moderní a elegantní Lancie máme pod značkou amerického mamuta.
Stratégové za posledních 40 let (hlavně 30) uděli to, že značka ročně neprodá ani to, co AZNP Mladá Boleslav před rokem 1989. Takže nyní spílat těm současným je trošku směšné.
Uphillman
Taková náhoda,
ráno čtu tenhle článek o Lancii Thema a pak jdu přes Ostravu a bim ho, hned na jednu zaparkovanou narazím. Na živo vypadá trochu méně elegantně, než na fotkách. Obvzlášť ten interiér působí na fotkách mnohem honosněji. Ale zadek to má v reálu hezčí.
TTRX - bratranec děda Vševěda
Re: a já to typoval na Daciu
Moc ses nespletl, je to podobná kategorie.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč