- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za 6,5 litru ve městě s hybridní Konou? Není to nějak moc? V jiných testech jezdili minimálně o litr úsporněji, v dlouhodobém průměru do pěti litrů. Hybridní Toyota si ve městě vezme tak 4,5, při větší snaze a dovednosti i do 4.
Čistě ve městě mám 3,8, a to dlouhodobě. Město plus meziměsto po okreskách 4,1 (ano, i teď v zimě), průměr mi kazí jen dálnice - tam jsem na pěti litrech. Prius, najeto 130.000 km
Tak jsetli se nevyplatí kupovat a jezdit elektromobilem, tak se vyplatí kupovat akcie. Tesla si za poslední měsíc připsala asi 150$. V podstatě od prosince každý den (s jedním zaváháním) trhá historické maximum. Momentálně je někde za 650$. Optimistické prognózy byly, že hranice 1000-1700$ dosáhne asi za dva roky. Takhle to vypadá, že 1000$ dosáhne asi tak za půl roku. Když uvážíme, že původní cena byla před v roce asi 2012 20$...
za pár let ekologové zjistí že zase o kus víc je tahle planeta zničená výrobou auto baterii a budou hledat jiné chlebodárce aby jim zajistily zisky a sobě zdroje svého uplatnění.
Baterky nejsou uhlí. Dají se recyklovat. Technologie je připravená, nějaké továrny už jedou. Zatím toho ale není tolik, aby se vyplatilo stavět víc provozů. Počkejte tak 5 let a uvidíme, jak to půjde.
Kdysi dávno také v novinách rozebírali, jak nic nemůže nahradit kočár s koňmi, že automobil je zlo a slepá cesta vývoje. Je docela zajímavé číst ty články, jak se dnes historie opakuje. Za pár desítek let už budou auta se spalovacím moterem k vidění jen v muzeu a na výstavách veteránů, podobně jako dnes parní lokomotivy...
Čím a za kolik budete dobíjet, když v Evropě chtějí zrušit uhelné, jaderné... elektrárny??
za 6 let v roce 2026 na jaře se nejvíc vyplatí elektromobil, pak hybrid a pak přeplňovaná zážehová 650ka dvojválec s fitrem pevných částic a vypínáním jednoho válce po rovině a obou z kopce, naftové motory už v té době nabízeny nebudou, tak se ani soutěže nezúčastní
Pry nizke servisni naklady. Ja mam benzinovou skodu od novoty a za prni ctyri roky jsem zaplatil taky 11 tisic za pravidelny servis.
já nemám Škodovku, ale taky benzínovou a od novoty a platím furt něco, jen sada zimních kol mě stála 50 tisíc, každý auto je jiný a taky náklady nejsou stejné, servisní prohlídka každej rok 10-15 tisíc, k tomu si ještě sám měním 2x za rok olej, jen filtr stojí tisícovku a 1200 stojí pylovej, ten taky měním, furt do toho cpu peníze a každý auto je jiný
Prosim Vas, uvedomte si, ze elektromobilita nevznikla proto, aby lidi mohli jezdit levne, ale proto, aby se ve mestech dalo dychat. Ceny aut se spalovakama pujdou jen a jen nahoru, palivo jen a jen nahoru. Casem to dopadne jako v Norsku, kde benzinova auta jsou stejne draha jako elektricka a benzin stoji pres 40 korun. A az vas se spalovakem nepusti do vetsiny vetsich mest, tak ty pocty budou taky necem jinem. Individuální doprava se bude jen a jen zdrazovat. Cilem bude dostat lidi do hromadnych dopravnich prostredku. Coz je vcelku logicke, kdyz se podivate, jak roste populace lidi. Ono proste nebude mozne, aby byl prumer 1 auto na 2 lidi. Nebude to hned, ale bude to tak.
Dostat lidi do MHD a sirit smrtelne nemoci rychleji. Pro me je jezdeni autem otazka zdravi. Nikoli luxusu nebo pohodlnosti. Obvzlaste letos....
unikátní test kde hned v první větě se dozvím že elektrika je nejhorší. objektivita žádná. proč zrovna 4 roky? proč ne deset? co servis? výměna oleje u elektra stojí kolik ?:) co cng?
podívejte se kdo jezdí teslou, pánové kolem padesátky, nemusí si nic dokazovat octavii combi tdi, mají teslu za cenu bmw řady sedm. ale jde o životní styl. to je jako kabriolet.
ještě že premium stojí korunu
Jo jo, tak já mám radši pořádný kabriolet.
A nemusím řešit zásuvku na každém rohu.
Nevyplatí? Co to znamená? Být šetrný k životnímu prostředí maximální měrou se nakonec vždycky vyplatí. Ale ano, něco to stojí.
šetrnost k životnímu prostředí je velmi sporadická
No ja si to pocital na nejakych 10 let, a treba srovnani Superb mi vysel v cene na km cca stejne jako tesla model 3.... (kde superb je sice praktictejsi, ale model 3 zas jezdi o level lip)..