Diskuze

Unikátní test čtyř typů motorů: Elektromobil se nevyplatí, vede klasika

O elektromobilitě se hodně mluví, ale v běžném provozu se takové auto nevyplatí. Jak je na tom hybrid oproti benzinu a dieselu? Bližší odpovědi přináší náš unikátní test.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OM

Za 6,5 litru ve městě s hybridní Konou? Není to nějak moc? V jiných testech jezdili minimálně o litr úsporněji, v dlouhodobém průměru do pěti litrů. Hybridní Toyota si ve městě vezme tak 4,5, při větší snaze a dovednosti i do 4.

1 0
možnosti
JH

J87a22n 73H12o73r81k18ý

5. 2. 2020 22:28

Čistě ve městě mám 3,8, a to dlouhodobě. Město plus meziměsto po okreskách 4,1 (ano, i teď v zimě), průměr mi kazí jen dálnice - tam jsem na pěti litrech. Prius, najeto 130.000 km

0 0
možnosti
PHH

Tak jsetli se nevyplatí kupovat a jezdit elektromobilem, tak se vyplatí kupovat akcie. Tesla si za poslední měsíc připsala asi 150$. V podstatě od prosince každý den (s jedním zaváháním) trhá historické maximum. Momentálně je někde za 650$. Optimistické prognózy byly, že hranice 1000-1700$ dosáhne asi za dva roky. Takhle to vypadá, že 1000$ dosáhne asi tak za půl roku. Když uvážíme, že původní cena byla před v roce asi 2012 20$... :-)

0 0
možnosti
RK

R37e14n73e 67K97r72e22h59a77n

30. 1. 2020 20:53

za pár let ekologové zjistí že zase o kus víc je tahle planeta zničená výrobou auto baterii a budou hledat jiné chlebodárce aby jim zajistily zisky a sobě zdroje svého uplatnění.

2 4
možnosti
PHH

Baterky nejsou uhlí. Dají se recyklovat. Technologie je připravená, nějaké továrny už jedou. Zatím toho ale není tolik, aby se vyplatilo stavět víc provozů. Počkejte tak 5 let a uvidíme, jak to půjde.

4 0
možnosti
AV

Kdysi dávno také v novinách rozebírali, jak nic nemůže nahradit kočár s koňmi, že automobil je zlo a slepá cesta vývoje. Je docela zajímavé číst ty články, jak se dnes historie opakuje. Za pár desítek let už budou auta se spalovacím moterem k vidění jen v muzeu a na výstavách veteránů, podobně jako dnes parní lokomotivy...

6 6
možnosti
VS

Čím a za kolik budete dobíjet, když v Evropě chtějí zrušit uhelné, jaderné... elektrárny??

2 2
možnosti
VB

za 6 let v roce 2026 na jaře se nejvíc vyplatí elektromobil, pak hybrid a pak přeplňovaná zážehová 650ka dvojválec s fitrem pevných částic a vypínáním jednoho válce po rovině a obou z kopce, naftové motory už v té době nabízeny nebudou, tak se ani soutěže nezúčastní

2 0
možnosti
AS

Pry nizke servisni naklady. Ja mam benzinovou skodu od novoty a za prni ctyri roky jsem zaplatil taky 11 tisic za pravidelny servis.

2 0
možnosti
VB

já nemám Škodovku, ale taky benzínovou a od novoty a platím furt něco, jen sada zimních kol mě stála 50 tisíc, každý auto je jiný a taky náklady nejsou stejné, servisní prohlídka každej rok 10-15 tisíc, k tomu si ještě sám měním 2x za rok olej, jen filtr stojí tisícovku a 1200 stojí pylovej, ten taky měním, furt do toho cpu peníze a každý auto je jiný

1 2
možnosti
JM

Prosim Vas, uvedomte si, ze elektromobilita nevznikla proto, aby lidi mohli jezdit levne, ale proto, aby se ve mestech dalo dychat. Ceny aut se spalovakama pujdou jen a jen nahoru, palivo jen a jen nahoru. Casem to dopadne jako v Norsku, kde benzinova auta jsou stejne draha jako elektricka a benzin stoji pres 40 korun. A az vas se spalovakem nepusti do vetsiny vetsich mest, tak ty pocty budou taky necem jinem. Individuální doprava se bude jen a jen zdrazovat. Cilem bude dostat lidi do hromadnych dopravnich prostredku. Coz je vcelku logicke, kdyz se podivate, jak roste populace lidi. Ono proste nebude mozne, aby byl prumer 1 auto na 2 lidi. Nebude to hned, ale bude to tak.

10 9
možnosti
AS

Dostat lidi do MHD a sirit smrtelne nemoci rychleji. Pro me je jezdeni autem otazka zdravi. Nikoli luxusu nebo pohodlnosti. Obvzlaste letos....

1 5
možnosti
JW

unikátní test kde hned v první větě se dozvím že elektrika je nejhorší. objektivita žádná. proč zrovna 4 roky? proč ne deset? co servis? výměna oleje u elektra stojí kolik ?:) co cng?

podívejte se kdo jezdí teslou, pánové kolem padesátky, nemusí si nic dokazovat octavii combi tdi, mají teslu za cenu bmw řady sedm. ale jde o životní styl. to je jako kabriolet.

ještě že premium stojí korunu

7 8
možnosti
MH

Jo jo, tak já mám radši pořádný kabriolet.

A nemusím řešit zásuvku na každém rohu.

0 0
možnosti

Nevyplatí? Co to znamená? Být šetrný k životnímu prostředí maximální měrou se nakonec vždycky vyplatí. Ale ano, něco to stojí.

9 13
možnosti
VM

šetrnost k životnímu prostředí je velmi sporadická

6 0
možnosti
MK

No ja si to pocital na nejakych 10 let, a treba srovnani Superb mi vysel v cene na km cca stejne jako tesla model 3.... (kde superb je sice praktictejsi, ale model 3 zas jezdi o level lip)..

8 0
možnosti
JN

Líp? Jak to hodnotíte?

0 0
možnosti