Děkujeme za pochopení.
Mirek
Co je RS?
Fabii RS porovnávejte s konkurencí stejneho označení _RS_ Tahle Fabie nemá se sportovním autem nic společného!King
Par zavaznych vytek k testu
V prvni rade se omlouvam, ze obcas pisi z a y obracene, mam inglis klavesnici. Musim priznat, ze patrim k velkym priznivcum Hondy, ale tenhle test me fakt dostal. V prvnim odstavci se pise, ze ma Sport tvrdsi perovani nez CTR , pak zase ze je komfortni . Autor by take mel vedet z vlastni zkusenosti, zda je ci neni podvozek stejny a nevymlouvat se, ze mu nekdo neco rekl spatne (technickz je, vyladenim ne). To znamena, ze hlavni roydil je hlavne v naladeni sasi, motoru a prevodovce, nikoli pouze v motoru . Predni sedadlo vsak JE treba bohuzel ynovu seridit, nema pamet u sklonu operadla. Take vubec poprve (a to ctu kdeco od USA pres EU az po CR a SR) ctu, ye ma volant tenky venec . Nerekl bych take, ze se Sport minimalne naklani, na neco co se jmenuje Sport se naklani dost a take bzch se nezminoval o strmem rizeni, to si predstavuji ponekud jinak. Chapu, ze autor byl z auta nadseny, do reality ma vsak test celkem daleko .King
Re:
O vyberu konkurentu uz vubec nemluve, to je nevidany slendrian. Ale fotky jsou OK , to se musi nechatAvalance
Konkurence??
Clanek je pomerne dobre napsan,foto je take slusne, jen jsem absolutne nepochopil proc autor bere jako konkurenci Fabii-o tridu mensi auto navic s dieselem a Focuse RS,ktery je konkurentem Civicu Type,naopak konkurence se primo nabizi - napr. Toyota Corolla 3D 1,6 (stejne parametry), Megane II 3D 1,6 nebo treba Peugeout 307 3D 1,6 - podle meho by jako konkurence meli byt vozy stejne tridy se stejnym motorem (1,6 benzin bez turba) a podobne ceny, nebo se pletu??Honza
Fabie RS je uspesnejsi..........
(Ropny Slimak )-a zanechava ponekud vice smradu a slizubrebta
Auto
No vidite, ja mam Civic EX a jsem spokojeny. Taky mam motor 1.6 L, 127 k a jede me to pres 210, takze to staci, ne? Vsechno je na elektriku, vcetne zrcatek, oken, dveri a oteviraci strechy. A taky mam kazetak a CD. Co potrebuju vic?P-Ruda
ŽENY K PLOTNĚ!!!
No jo zase duchaplný příspěvek nějaké (nemůžu být vulgární), která ví o autech úplné .... Názory zakomplexované namakeupované pětatřicítky, která jezdí v litrové Corse a nechavá se vydržovat borečkem, který svou 50-letou nevkusnou zadnici vozí v neméněnevkusným Hyundaiem..., ty miluju!!! Pak si přečte značky 4 aut a pod anonymitou na netu hraje haura!!! ŽENY K PLOTNĚ!!!martina
Re:
přečti si to ještě jednou borečku. není tam nic z toho co popisuješ. není řeč o autech, ale o Vaší neuvěřitelné blbosti a zakomplexovanosti. :-))martina
Rdss
Točák?!?!
Měl bych jednu připomínku k recenzi motoru a jeho jízdních vlastností. Nasat o motoru, který má 152 Nm točivý moment - cituji: "Výsledkem je extrémní zátah motoru", je velice odvážné... Já sám se vozím v Civicu 1,6 VTi, který má výkon 160 PS bez turba, točák něco přes 160 Nm, ale tohle bych nikdy nemohl vyslovit. Je pravda, že Honda má velice výkonné motory (PS), (na úkor síly - Nm), které využívají svůj potenciál až ve vyšších otáčkách. 1,6 VTi disponuje svým nejvyšším výkonem při 7600 ot, točák při 7200 ot., motor se dá vytočit na 8500 ot., což dává pocit rychlého nástupu rychlosti, né ovšem zátahu!!! Měl jsem možnost si vyzkoušet benzínový motor s točákem 550 Nm, dieselový s točákem 750!!! Nm, u těchto motorů se dalo bavit o extrémním zátahu!!!Jarda
Sport vs TypeR
Ondra
Re:
Je to tak, jsou to jednoduše... míń než amatéři, protože i amatér si přečte pár článků v časopisech, veme Autokatalog, mrkne na web... motoristický novinář by tomu měl ještě navíc aspoń trošičku rozumět a nepast takové bludy.Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám
Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...