- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Spojka ? Proboha co to je ? Jo, to je ta věc co potřebuje třetí pedál...
No tak z toho už jsem vyrostl, já žiji ve 21.století , takže mi auto se třemi pedály nesmí před barák
Děravý chladič,to vypadá na C5 X7 od roku 2008. Tam jsem o tom od kolegů z klubu četl že chladiče nic nevydrží. Jenže to je daň té doby toho 21. století. Všechno se vyrábí aby to vydrželo záruku a někdy se ani to nepovede.Co by fabriky prodávali kdyby auta jako kdysi bez problémů vydrželi 30 let ? Není nad staré poctivé auta.
Mám C5 Rv .2005 a 2007 v říjnu jsem prodal starou pracovní rv..2003 (místo ní je ta 2005) všechny mají chladič původní. S automatem žádný problém.
rv.2007 má najeto- 230 000 km
2005 - odhaduji minimálně 350 000.- 2003 měla tak 400 000 km
Ta poslední C5 X7 se ,mi moc nelíbí ,protože mi připomíná německé auta a není uvnitř tak velká jak staré C5 - ty jsou uvnitř prostorné,ne jak nové auta co připomínají kokpit stíhačky. Takže mi asi kvůli hydraulice nezbude nic jiného něž si tu poslední z roku 2016 taky koupit. v čem budu jezdit dál ale nevím. Třeba vyhraji ve sportce a bude na ten Mercedes E na vzduchu
Ale při výhře bych raději investoval do renovace Citroen CX protože to je etalon komfortu, to je parník co ladně pluje po silnici. Proti tomu je bohužel C5 už taky kostitřas ...
To měla být odpověď pro
Michal Krčál
Nevím proč se to dostalo na jinou stránku...
ty patvary v předním nárazníku bych teda nemusel
pěkný až na tu nabídku motorů. Nové auto v naftě už dneska není moc zajímavý a v benzínu je ta nabídka no jak to říct - nic moc na velikost auta
C5 to nenahradí. Chápu Citroën že si chce ukousnout ze segmentu SUV kde se prodávají auta s pěkným příplatkem a tím pádem s pěknou marži ale zákazníka střední třídy tohle auto nepřebere. Je to prostě jenom kompakt.
Jediná věc na tom autě, která za něco stojí je ten 2.0HDI což je ovšem dost málo. Měli jsme doma Citroeny od BX po C5 další auto ovšem už Citroen v žádném případě nebude.
ten 2.0 HDi ve fordu, pod komerčním označením 2.0 TDCi začal po ujetí 90 tisícíc kilometrů střečkovat, na displeji se začaly objevovat trojúhelníky s vykřičníky a nápis engine malfuncion, v servisu se moc netvářili, jízda začala být stresující, tak jem ho prodal do áček, ale těch 90 tisíc odjezdil skvěle
ceny se uz vi a ne ze budou az 1.prosince. Zakladni model zacina na 23.290 Euro, nejlevnejsi diesel zacina na 28.090 Euro, etc.
ceny v Kč se od cen v eurech u Frantíků dost často o hodně liší.
V podstatě MPV se vzhledem SUV byl už před lety moc pěkný Dodge Journey, později přejmenovaný na Fiat Freemont.
Krásné, velké a praktické rodinné auto. Má to jen jeden malý háček. Většina rodin si ho nebude moci dovolit. A tak rodinným autem zůstane Fabia kombi.....
Tak kdyz porovnam cenu ke mzdam, tak ta fabie kombi pred 20 lety vysla "draz" nez dneska tohle...
Od jistého fatálního mezníku v historii Citröenu (opuštění jejich technologie odpružení podvozku) pro mne už neexistuje jediný důvod, proč kupovat auto od tohoto výrobce.
Tím pádem už se asi do smrti žádné auto nekoupíte protože ostatní výrobci a vlastně taky nenabízejí nic navíc.