Diskuze

Citroën C5 Aircross je parádní rodinné MPV maskované za SUV

Písmeno S ve zkratce SUV znamená „sportovní“, nejnovější citroën patřící do této dnes nejrychleji se vyvíjející automobilové čeledi je ovšem všechno jiné, jen ne sportovec. A to je dobře. Má oprávněnou ambici být nejpraktičtějším autem své kategorie. Takže vlastně MPV.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Spojka ? Proboha co to je ? Jo, to je ta věc co potřebuje třetí pedál...

No tak z toho už jsem vyrostl, já žiji ve 21.století , takže mi auto se třemi pedály nesmí před barák :-)

Děravý chladič,to vypadá na C5 X7 od roku 2008. Tam jsem o tom od kolegů z klubu četl že chladiče nic nevydrží. Jenže to je daň té doby toho 21. století. Všechno se vyrábí aby to vydrželo záruku a někdy se ani to nepovede.Co by fabriky prodávali kdyby auta jako kdysi bez problémů vydrželi 30 let ? Není nad staré poctivé auta.

Mám C5 Rv .2005 a 2007 v říjnu jsem prodal starou pracovní rv..2003 (místo ní je ta 2005) všechny mají chladič původní. S automatem žádný problém.

rv.2007 má najeto- 230 000 km

2005 - odhaduji minimálně 350 000.- 2003 měla tak 400 000 km

Ta poslední C5 X7 se ,mi moc nelíbí ,protože mi připomíná německé auta a není uvnitř tak velká jak staré C5 - ty jsou uvnitř prostorné,ne jak nové auta co připomínají kokpit stíhačky. Takže mi asi kvůli hydraulice nezbude nic jiného něž si tu poslední z roku 2016 taky koupit. v čem budu jezdit dál ale nevím. Třeba vyhraji ve sportce a bude na ten Mercedes E na vzduchu :-)

Ale při výhře bych raději investoval do renovace Citroen CX protože to je etalon komfortu, to je parník co ladně pluje po silnici. Proti tomu je bohužel C5 už taky kostitřas ...

2 1
možnosti

To měla být odpověď pro

Michal Krčál

Nevím proč se to dostalo na jinou stránku...

0 0
možnosti

ty patvary v předním nárazníku bych teda nemusel

0 0
možnosti

pěkný až na tu nabídku motorů. Nové auto v naftě už dneska není moc zajímavý a v benzínu je ta nabídka no jak to říct - nic moc na velikost auta

0 0
možnosti

J70i13r29i 81F63i64n54k

27. 11. 2018 6:35

C5 to nenahradí. Chápu Citroën že si chce ukousnout ze segmentu SUV kde se prodávají auta s pěkným příplatkem a tím pádem s pěknou marži ale zákazníka střední třídy tohle auto nepřebere. Je to prostě jenom kompakt.

1 0
možnosti

Jediná věc na tom autě, která za něco stojí je ten 2.0HDI což je ovšem dost málo. Měli jsme doma Citroeny od BX po C5 další auto ovšem už Citroen v žádném případě nebude.

0 0
možnosti

ten 2.0 HDi ve fordu, pod komerčním označením 2.0 TDCi začal po ujetí 90 tisícíc kilometrů střečkovat, na displeji se začaly objevovat trojúhelníky s vykřičníky a nápis engine malfuncion, v servisu se moc netvářili, jízda začala být stresující, tak jem ho prodal do áček, ale těch 90 tisíc odjezdil skvěle

0 0
možnosti

ceny se uz vi a ne ze budou az 1.prosince. Zakladni model zacina na 23.290 Euro, nejlevnejsi diesel zacina na 28.090 Euro, etc.

1 0
možnosti

ceny v Kč se od cen v eurech u Frantíků dost často o hodně liší.

0 0
možnosti

D73u97š18a39n 31P20e75š69e17k

26. 11. 2018 14:40

V podstatě MPV se vzhledem SUV byl už před lety moc pěkný Dodge Journey, později přejmenovaný na Fiat Freemont.

4 0
možnosti

Krásné, velké a praktické rodinné auto. Má to jen jeden malý háček. Většina rodin si ho nebude moci dovolit. A tak rodinným autem zůstane Fabia kombi.....

6 0
možnosti

Tak kdyz porovnam cenu ke mzdam, tak ta fabie kombi pred 20 lety vysla "draz" nez dneska tohle...

3 0
možnosti

M39a98r85e30k 60K29l17u38f77a

26. 11. 2018 13:07

Od jistého fatálního mezníku v historii Citröenu (opuštění jejich technologie odpružení podvozku) pro mne už neexistuje jediný důvod, proč kupovat auto od tohoto výrobce.

3 1
možnosti

J57i33r26i 60F92i24n16k

27. 11. 2018 6:36

Tím pádem už se asi do smrti žádné auto nekoupíte protože ostatní výrobci a vlastně taky nenabízejí nic navíc.

1 0
možnosti