Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ženeva po válce viděla kultovní vozy i hledání designéra pro favorita

V neděli končí už 79. ročník autosalonu v Ženevě. Za posledních 50 let se na nejzápadnějším konci Švýcarska představily světu největší ikony poválečného automobilismu: Fiat 600, Jaguar E-type, Renault 16, VW Polo, Fiat Panda, Renault Scénic nebo třeba Ford Focus. A v Ženevě se v roce 1983 se škodováci dohodli s Bertonem, že jim namaluje favorita.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bajus

17. 3. 2009 20:19
C6

C6 je nádherné auto, bohužel nedoceněné

0 0
možnosti
JH

iuos

15. 3. 2009 14:25
hmm

fiat x 1/9 R^R^R^

0 0
možnosti

rabul

15. 3. 2009 14:00
dodatek

a v roce 1983 musel bertone dostat hodne mizerny honorar, kdyz z toho vznikla takova zruda jako skoda favorit! asi ho platili v rublech ......

0 0
možnosti
F

Flynn

15. 3. 2009 20:09
Re: dodatek

chlapce, on to puvodne myslel mnohem lepe, ale technologicky v te dobe v MB nebyli schopni napr. vyrobit oble svitilny. Jinak jak nedavno bylo v Zapomenutych projektech, tak na poc. 70. let jsme mohli vyrabet naprosto super auto, kteremu by Golfy a Fisesty a Corsy nesahaly ani po rafky. Ale souzi rozhodli jinak...

0 0
možnosti

rabul

15. 3. 2009 13:59
trochu vedle

zajimalo by mne, co jsou ty nudy na 4 kolech jmenem vw polo, ford focus nebo renault scenic za kultovni vozy? za 30 let po nich ani pes nestekne!

0 0
možnosti
F

Flynn

15. 3. 2009 20:11
Re: trochu vedle

a na co stekas Ty? Na 105?

0 0
možnosti

moopy2

15. 3. 2009 13:48
hm..

tak zatím co v roce 71 italové předváděli Lambo, my se tu sotva plazili v MBéčkách

0 0
možnosti

kluboš

15. 3. 2009 16:44
Re: hm..

noo, zatimco vetsina italu jezdila v tech lambech .....

0 0
možnosti

inter

15. 3. 2009 9:14
Ford Focus

Zajímavý článek, ale autor opomněl, že řadu kultovních a často mnohem kvalitnějších vozů představili japonští výrobci.  Ti také v nižší střední třídě používali víceprvkovou zadní nápravu v době, kdy evropští výrobci netušili, o co jde. 

0 0
možnosti
F

Flynn

15. 3. 2009 20:11
Re: Ford Focus

Jo, a wankela Mazda opustila docela nedavno, jestli se nemylim...

0 0
možnosti

řidič

14. 3. 2009 23:30
Renault 16

Máme ho dodnes a pořád věrně slouží. Renault 16  R^VVVR^

       

0 0
možnosti
T

pepan

15. 3. 2009 12:38
Re: Renault 16

v devadesatem tretim jsem se ho po mnoha letech skvele sluzby zbavil (oprava unavove zavady za 15tis, na 22 let starem aute me prisla prilis draha) Dodnes si to vycitam, a mel bych nadherneho veterana s kralovskym svezenim. Ta mekkost sedacek a torzniho pruzeni byla vynikajici. Koncepcene neprekonane auto, jehoz vlastnosti se nedarilo napodobit ani na prelomu stoleti. Je usmevne jak treba ve skodovce vymysleli "revolucniho" favorita, kdyz tohle vsechno uz v evrope vice jak 20 let fungovalo.

0 0
možnosti

Mates

14. 3. 2009 20:05
Ford Mondeo

Ford Monedo se vyrábí ve třetí generaci,ne ve čtvrté.

0 0
možnosti
JH

iuos

14. 3. 2009 21:42
hmm

myslím, že pravdu nemáte ani jeden

http://mondeo.fordclubs.org/

0 0
možnosti

Kozan

14. 3. 2009 11:27
Už v obecné škole

nás učili, že názvy se píší velkými písmeny! Takže pro favorita čeho hledali designéra? Nebo že by se to auto Favorit jmenovalo?

0 0
možnosti
MO

mysack

14. 3. 2009 23:30
Re: Už v obecné škole

Názvy automobilů se píší vždy s počátečním malým písmenem.

0 0
možnosti
MG

Serf

14. 3. 2009 8:53
OK

Celkem OK clanek, uvital bych vice infa o starsich modelech event. fotky. Nektera infa jsou ale usmevna a spise marketingova - no flame - ale jedno vyjmu za vsechna: Focus a jeho prvni generace, revoluce v kvalite. Akorat na pozink hosi trochu zapomneli.

Ale celkove clanek hodnotik kladne ;)R^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám

29. dubna 2024  10:30

Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...

Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra

29. dubna 2024

Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...

Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci

29. dubna 2024

Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!