Diskuze
Jiné auto nechci. Na chalupu a nákupy jezdí v 80 let staré unikátní škodovce
Děkujeme za pochopení.
V74o53j51t93ě74c62h 60M65o81u89č59k51a
Je to hezké čtení, ještě hezčí fotky a hlavně je to skoro neuvěřitelné, hned v několika ohledech: jak precizně pán renovaci provedl, to že ji zřejmě provedl sám (podle článku), kolik práce a času tomu věnoval, to že s tím autem běžně jezdí a v neposlední řadě vypadá (ten pán) na fotkách vyrovnaně a zřejmě mají s paní i spokojené manželství. Klobouk dolů !
P34e52t52r 81Š57t51ě17p30á12n81e94k
Krása, pochvala za šikovné ručičky.
M29i96r81o24s69l64a74v 16S17t43e57i47n56e11r
oje Škoda Liduška, t.j. poslední verze Populara, r.v. 1938, měla také už řízení na správné straně, ale hlavní problém byl chybějící differenciál, vzadu se to stále lámalo. Jinak technika snad stejná, 6V elektrika by dnes asi byl problém. 1965 jsem to auto vzdal, přešel jsem na Fiat 500 a nijak lépeš to také nejelo.
Tehdejší auta neměla žádné zařízení na emise, jenom atmosférické karburátory a výkony kolem 20 HP, proto ty motory držely do nekonečna.
M34a64r55t70i25n 14N74e44b43e49s16k30ý
6V elektriku měly ještě i Opely z roku 1964.
I17v82o 52Č18á76n
Někdo má takového pěkného veterána i v Brně v Líšni, jednu dobu jsem toho pána a ještě s někým dalším vídal docela často...
J15i95ř80í 33V86o60b58o86r76s30k84ý
Už se na tu nádheru dívám potřetí a pořád nemám dost...
V42á17c48l13a14v 69N36o10v39o54t97n78ý
Obdivuji, že to auto dokázal udržet na značkách. I když za cenu drobných úprav (blinkry, zadní mlhovky). Ale bez nich už by asi do provozu nesměl.
T37o72m17á78š 24S96m90í91t35a71l
Kéž by mi má Octavie z roku 2008, taky tak vydržela... Ale nějak si nedokážu představit motor 1.8tsi za 50 let...
M11a34r79t47i58n 29N82e40b25e37s46k43ý
To se ani nesnažte.
A dnešní přifouknuté malorážky už vůbec ne.
J40a52r96o12s23l25a17v 46O59r97l11í94k
Pane fotografe Kudelo, smekám před vašimi fotkami. To jsou překrásná dílka.
M24a53r79e72k 79P39e91c36h
Překrásný vůz, spousta skvěle odvedené práce a milý článek. Manželům i jejich vozu přeji ještě tisíce pohodových kilometrů!
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!