Diskuze
OBRAZEM: Prázdninová pohoda s automobilovými klenoty
Děkujeme za pochopení.
V28i51l72é56m 45P64o36k73o24r26n48ý
Až na pár světlých vyjímek přehlídka nevkusu a buranství.
I36v39a96n 60M98o78r23a70v18c49i70k
Nechápem ako môže pán autor, ktorý sám píše že sa venuje problematike automobilov 14 rokov, doslova vygrcať takéto popisky k fotkám.
R51a56d80e95k 26P68e27č59e82n17ý
Co je to oranžové auto na prvné fotce? Rozklikl jsem článek jen abych se dozvěděl, co je ten kracavec zač a ono to tu není napsané.
J90i10ř98í 64N24e25u77m51e29i77s78t26e23r
Capri MK III, ale že byste to nevěděl?
P63ř97e20m81y70s97l 96Č19u11l11í15k
Až na výjimky mi ty úpravy sériových vozů připadají jako drahé ohnusení originálů. Ty originály navrhovali odborníci, je o na nich znát, ale dost pochybuji o účelnosti těch úprav. Mám pocit, že ta kola občas utrhnou blatníky.
J88i82ř39í 56N54e98u87m30e35i45s38t97e95r
A oproti těm pár kusům, které mají maximálně dobové (a smysluplné) sportovní úpravy, to je jen bezcenný šunt, který s časem na žádné hodnotě neporoste.
J84i62ř44í 29T88e71p91r
"Málokdo si uvědomí, že zrovna VW Brouk toho má s Porsche 911 hodně společného.
Auta mají identickou koncepci s motorem za poháněnou zadní nápravou.................."
---------------------------------------------------------
No to bych řekl, že mají něco společného. PŘEDEVŠÍM KONSTRUKTÉRA, pana Ferdinanda Proška (Porschek).
R80a97d97o59m35í41r 48A93l74b77e89r94t
Kostol vidím, gulu vidím a kde som ja. Do Boha, také trásné vozy, škoda v tom jezdit.
J86i72ř34í 10Z24ý95k17a
v autech se má jezdit, pokud je to možné. Jinak tam vznikají statická opotřebení (vymačkaná gufera v jednom směru, těsnění, zatuhlé čepy, vnitřní koroze motoru, převodovky atp.), která jsou horší, jak cyklická.
Raději přijet veteránem po vlastní ose, užít si, než se o to strachovat a ještě to někde vyklopit z podvalníku.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Dvoupodlažní rodinný dům 5+1 se skvělou dostupností na D5
Kostelec, okres Tachov
4 390 000 Kč