- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dát na to hydrauliku,donitř a střechu bílou kůži ,modrou perleť a nějaký krásný chromovo-zlatý paprskový kola ,tak by na to čuměli v Callifornii na srazu majitelů lowriderů co měli a mají češi za majstry v oboru ... krásná ale i tak...
Kdo zachránil takovouto krásu, má to v hlavě srovnané. Super
To je bomba
Připomíná mi to seriál Zašlapané projekty - pokud zůstávaly takovéto projekty nerealizované, je to jen důkaz, že socialismus nemohl fungovat...
Ta "bomba" měla od počátku zmršené pevnostní výpočty. Šíleně poddimenzovaný byl už základní sedan, problémem bylo dát dohromady i tudor tak, aby se na silnici nevlnil. Je to důkaz hlavně toho, že v AZNP mnohé konstrukční věci dělali spíš od oka než že by začali pořádnými výpočty od vnitřku. Ze stejného ranku jsou i převodovka (kdyby jim ji Hrdlička celou nepřepočítal, nevydržela by ani 50 tisíc) a motor (nafukující se blok a praskající ojnice prvních ročníků).
Tohle je opravdu skvost. Škoda, že se kabriolety nedělaly u Škodovek častěji. Ta barva je opravdu povedená.
Krásné auto, buhužel má jednu chybu. Stejně jako ostatní varianty bylo prakticky nesehnatelné. Socialismus vytrvale ukazoval svůj hlavní nedostatek - neschopnost zajistit dostatek zboží v obchodech.
Radost pohledět, cítím starou krásnou dobu na rozdíl od téhle spotřební doby. Krásný kousek a jsem rád, že jsou takový nadšenci a mají krásné kousky a udržují je, dávají dohromady atd.
Na tohle je radost pohledět narozdíl od těch moderních rádoby aut.
Proč už nikdo neumí takhle krásná auta?
Je to krasny kusok, mne vsak hlava nebere, ze to ma "biele" ECV a pritom riadenie vpravo...
Existuje pár výjimek kdy to povolí i na bílý.