Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

OBRAZEM: Limuzína pro hogo-fogo škodovkáře, stopětka má 7 metrů

Sedmimetrová limuzína ze stopětky je nóbl svezení ve stylu škodovek sedmdesátých let. Nechybí bar ani stylové osvětlení. Jen přihlašování trvalo dva roky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tohle auto opravdu nepotřebuje značku na přání.

0 0
možnosti
MH

M67a39r27e77k 88H32e30n48c

29. 3. 2016 21:09

motofoko yeahR^

0 0
možnosti
AL

TO MUSELO DÁT PRÁCE....a přitom taková blbost....;-D

11 0
možnosti
Foto

Nemohu se zbavit dojmu, že je to takové nedodělané. U fotky s motorem je vidět nedokončený lak vnitřních částí. Taky se mi zdá, že bílá barva na té vestavbě má trochu jiný odstín a ta karoserie nekopíruje přesně tvar těch původních dveří, je to sice pár mm, ale je to škoda. Kazí to celkový dojem. Když už si s tím někdo dal tolik práce, tak mohl dotáhnout i ty zdánlivě neviditelné či nepodstatné detajly. A ten kolotočářskej interiér je teda taky bod dolů. Celkově nápad dobrý, provedení slabší.

1 0
možnosti
VF

Pokud mně paměť slouží, Škodovkám se říkávalo DO DO - dodělej doma.

Takže i tento bourák vystihuje originál.;-D

2 0
možnosti
JK

Teda tohle procpat přes úředního šimla, to musí mít člověk nervy z materiálu pro Golden Gate.

Mazec! A teda čumím na ten motor z Feldy. Jako ne že by se tam nevešel V8, místa je tam dost, ale tohle je takové stylové. Diferák je kratší, z MBéčka? Co výztuhy podvozku, zavěšení? Na to musel jít člověk fištrónem.

0 0
možnosti
MS

Motor "z feldy" jsem moc nepochopil... teda pochopil bych, kdyby pouzili jen holy (a upraveny) motor, ale tohle je tam cely vcetne vstrikovani, feldich svodu, ktery tam delaj akorat problemy jak u vyfuku tak u sani....

Jednodussi by bylo vzit feldi motor, dat tam vanu a sani oleje, ktere je k tehle zastavbe potreba (jestlipak to vubec resili...?), pouzit svody a karbec z 742.135/6, upravit kliku pro pripojeni prevodovky rady 742, vse by krasne sedelo a bylo by.... Eventuelne misto feldiho motoru pouzit 1.4 8V ze stary fabky.

0 0
možnosti
KJ

K79a19r72e50l 36J41a31n95k61ů

29. 3. 2016 14:28

Tak to je hukot, holky budou cubrnet ;-D Jen s/Skoda toho prilis kolotocarskeho interieru, vypada to tam jako v bor.........

1 0
možnosti
MF

Filip Dvořák RvRvRv to auto nemá motor nad nápravou, ale za nápravou.

0 0
možnosti
DW

furt lepší než ten maník co tunil 20 let warťase a pak zjistíš, že to byl klasickej tesco tuzing

2 0
možnosti
Foto

Proč dělat luxusní limuzínu zrovna ze Škody 105, všeobecné považované za jedno z nejošklivějších aut z jejich produkce? Dovedu si docela dobře představit třeba starou Felicii či MB 1000 v tomto provedení, z ostatních československých aut určitě Tatru 603 nebo 613. Takový Trabant, Brouk či Mini jsou docela kultovní auta se stovkami různých úprav, ale zrovna stopětka? To mi připadá jako solidní úlet...

1 1
možnosti
JZ

J82i41ř94í 75Z26ý22k91a

29. 3. 2016 10:30

třeba právě pro ten úlet. Navíc Š105 jsou levné (kolem 10t Kč za kus v slušném stavu, někdy i zadarmo), kdyby se to nepovedlo, tak to prostě rozeberou na díly a zbytek hodí do hutí a hotovo.

Dovedete si představit, že koupíte T603 (což vyjde tak na 150-200t Kč ve vraku), nejenže musíte vymyslet ono prodloužení, ale ještě i opravit prohnilou karoserii.

A nakonec by Vám úředníci řekli, že tudy cesta nevede? Vyhodit skoro 300t Kč oknem?

8 0
možnosti
TH

Čekal jsem, že ve videu to auto pojede. Takhle vůbec nevíme, jestli se to vůbec dokáže pohnout. :-(

2 1
možnosti
MN
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra

29. dubna 2024

Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...

Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci

29. dubna 2024

Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...