- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejhorší na tom je, že se najde někdo, kdo za tu kraksnu ty prachy dá.
A co jako? Vždyť je každého věc za co utrati své peníze.
Vzal bych to na dražbu automobilových veteránů, tam by se ukázalo jakou to cenu má opravdovou cenu. Tahle cena mi připadá jako totální úlet už z jenom toho důvodu že mimo bývalo ČSSR jsou tyto auta skoro neprodejná.
Ty jo to jsem ani nevěděl, že něco takového existovalo.
Zevnějškem překrásný tudor MB. Jen se nepočítalo, že se bude kroutit. Stát šetřil na materiálu a předcházející Škodovky měly nosný rám...
Embéčko (klasické, čtyřdveřové) bylo jedno z prvních aut, které jsem po autoškole řídil. Nebylo sice moje, ale kamarádovo, jenže na zábavy se vždycky někdo musel obětovat a nepít, aby těch zbylých 6 - 8 lidí dovezl domů. No a jako raritka - bylo to na diagonálkách, tak to šlo v zatáčkách do smyku jedna radost.
Trocha nostalgie tam tedy je.
já díky 1000MB měl 130GLS. Embéčkem jsem dovezl za mamkou notáře (byla vozíčkář), aby mohla podepsat papíry a já šel vyřizovat... psal se rok 1994... no letí to...
Asi ten křáp zprovozním.
Jojo, Škoda 1000 4dvéřák bylo mé první auto po udělání řidičáku v roce 1988. Koupil jsem ji za 700 Kčs a udělal z ní jako novou v kanárkově žluté barvě a nechal udělat fungl nový tapecírunk z bílé koženky. Krásné auto.
Měli začit n a5 mega, zlevnit můžou vždy
Ta cena je šílená, ale všechno má svého kupce..... Ano je to vzácná Škodovka, ale nejvíc tam naskočila cena práce renovační dílny, které jsou dnes velmi vysoké a když je to vzácná Škodovka, tak se každá otáčka soustruhu pro jistotu násobí dvěma . Osobně bych u takto drahého auta více pořešil pneu, dát tam obyčejné radiálky s moderním vzorkem je docela o ničem. V současné době je řada výrobců a prodejců kvalitních veteránských pneu, které se provedením a vzorkem velice blíží těm původním originálům.
Foto č.20 - soustava karburátorů a vzduchového filtru- těsnění mezi zadním karburátorem a filterem je tam nějak skřípnutý, část nahrnutá do filtru, to celé je tam nějak divně spasovaný. Když se nabízí takto drahý auto, tak by mělo být v pořádku....
Pane Kalabzo, máte pravdu na 100%! Spárování a nastavení těchto karburátorů nebylo jednoduché a takto nasazený vzduch. filtr určitě dobrotu dělat nebude! Já jsem si zase všimnul, že na obr.19 je vidět neoriginální víko ventilů neboť odtah olejových odparů je zaslepen! U těchto motorů byl tento odtah odváděn dutým ramenem ventilátoru chlazení přímo z klikové skříně. Hezký den a štastné návraty z cest všem!
Cena je tvorena pomerem nabidky a poptavky.. (pomer toho, co je kupujici ochoten zaplatit vs prodavajici ochoten prodat). V tomto pripade se jedna jen o nastrelenou nabidku - klidne tam mohlo byt uvedeno 10 milionu..
Docela si odporujes ne? Ta cena je pomerne realna a prodavajici si ji na to ceni. Pokud je nekdo ochotnej dat 1,5m za trapnej Kodiaq tak proc by nejakej fajnsmekr nekoupil tenhle krasnej kousek. Myslim ze Samohyl uz po ni posilhava.