Diskuze
Seat Toledo - oblíbená ojetina bojuje s kvalitou zpracováni
Děkujeme za pochopení.
beny
Za ty peníze pohoda
Mám 2.0/85kW a kromě nutných věcí u auta přes 100 000 km, tj rozvodový řemen, tlumiče , výfuk bez problémů. A je to 1. generace 91/92. Jediná věc navíc: vyměna ložisek v alternátoru( a to zvládne skoro každý).Sound
Toledo je srdcová záležitost
Tak já vám tedy něco řeknu... Kupoval jsem před pár lety ojeté Toledo, přivezené z Německa. Když jsem si ho prohlížel, zaujaly mě v polstrování nad sedadlem spolujezdce dva malé důlky, které se nějak nechtěly vyrovnat... Napadlo mě , že buď řidič na sedadle vedle sebe vozil něco rohatýho... nebo že prostě dáma nezula lodičky, no... A tak jsme si to vyzkoušeli s přítelkyní, a přestože ta rohy prokazatelně nemá, přidali jsme k těm původním ještě další dva důlky...Petr
Toledo je super auto zvláště s motory TDI, spolehlivé, a je to držák
Jarda
Toledo - kočár bez problémů
Jsem majitelem již 3. vozu Toledo. První a druhý byly starší modely (1,9D a 1,9 TDi), ted mám Toledo 2. generace (TDi-66 kW). A proč myslíte, že zůstávám u stejné značky? Proč Toledo? Protože jsem s nima byl naprosto spokojený. S prvním jsem najel 80 000 km, s druhým 50 000 km a ted už mám skoro 60 000. Nikdy mne nenechalo stát na cestě, odvezl jsem toho spousty, na dovolenky jsem vždy využil obrovský kufr. Předtím jsem měl Audi, Opel, Peugeot 405 pak Mitsubishi - už tyto značky nechci vidět. Hlavně s Peugeotem jsem si užil. Hodně poruch a ty ceny za opravy!?! Navíc spotřeba u dieselových Toled-super? Olomouc-Benátky (ne nad Jizerou, ale v Itálii) 4,7 l nafty/100 km. A to při plném naložení a trvalé rychlosti 130 km/h. A že se někomu nelíbí LED na palubce? Já je beru-už jste podstoupili martirium s výměnou spálené žárovičky palubky? To u LED nehrozí. A o novém Toledu si myslím, že je to nejpěknější auto koncernu VW, včetně nové Cordoby (mimo sortimentu Audi, ale to už jsou trochu jiné peníze).HObe
Jak to vidim ja
PIKO
TOLEDO JE FARO
Karel
Vlastnil jsem 10 aut a v dalších služebních najel stovky tisíc km...!
"Rychlíku" - máš pravdu! Ten Zed. - co tam plácá za nesmysly, na toho se vykašli. Měl jsem postupně 10 aut a najel asi milion kilometrů. Nikoli bez nehod, ale aspoň bez nehod z vlastní viny... Toleda jsem měl dvě, jedno byla 100koňová šestnáctka a druhé bylo TDi 110k...! S prvím jsem najel jen 65000km a jak se začal dávat do Toleda motor TDi s červeným íčkem, okamžitě jsem do něho "šel"...! S ním jsem za 3roky najel 168000km. Bylo to nádherné "dělo", s palubním počítačem, klimou, křídlem, stříbrná metalíza, ABS, 15"kola na SPEEDlinech...! (195/50-15)Odpich úžasný, brzdy jak F1. Na Dnu otevřených dveří na Masarykově okruhu v Brně jsem udělal po šesti "zahřívacích" kolech jeden okruh za 2:47min...!!! Mnoho lidí tady asi nepochopí, co to je za výkon...! Ale ten se nedá zajet s měkkým podvozkem. Všichni co tady nesmyslně pindají o houpavém podvozku Toleda, tak ti ať si nechají vyměnit tlumiče nebo dofouknou pneumatiky na 2,4 a 2,6atm. Jen fajnšmekr ví, o čem mluvím. Když srovnám užitnou hodnotu a cenu, NEEXISTUJE lepší auto...!!! Kufr má větší už pouze Mercedes E500-combi nebo S600. Ale za cenu jednoho mohly být Toleda 4, možná 5. Tak se mějte a až někdo zajede brněnský okruh pod 3minuty a navíc s Peugeotem, tak mi napište...!!! Nebo si zjistěte, co na to říká Venca Šenkýř, okruhový závodník... Čau všem, Karel ze Zlína. P.S. dnes jezdím v MONDEu 2,0-16V, ale na Toledu s pěti dveřmi nedám dopustit.Ondra
Re: Vlastnil jsem 10 aut a v dalších služebních najel stovky tisíc km...!
Karle divím se, že se do vás tady nepustili týpci co vlastní vytuněný BMW, Medvědy apod...Toledo může být zajímavá alternativa. To co jsete napsal, mi připadá aý nemožné, jak jste byl z Toleda nadšný, píšete o něm, jako byste měl bůhví co. 15" Speedliny... 110k v ropě a vzadu kufr na 550l... odpich úžasný (cca12s) tak tomu říkám sporťák. Na druhou stranu kéž by bylo víc takových nadšenců jako vy, Toleda bych vozil jedno za druhým a měl bych na nich tak o 30 litů víc než na Passatech a Octávkách. Hergot.... když je to takový dělo, proč to ti češi nechtěj víc než ty "nudný a ošklivý" Volkswageny?zet
tolodo no problem
mam toledo 1.9Tdi 81kw a mam na nem najeto za 4 roky 120 tis km Chodim pravidelne na kontroly a za celou dobu jsem nemel zadny vetsi problem ktery by souvisel s kvalitou zpracovani .... mozna je to tim ze jsem zakoupil predvadeci verziPeter L
Neduhy Toleda
Dalibor
S Toledem jsem nemel problem
Vlastnim Toledo 1.9TDi r.v.1998 Magnus puvodne 66KW. Kopil jsem ho nove a od te doby mi pripada uplne stejne. Proste zatim nestarne. Lak je skvely, koroze zadna. Jedine problemy ktere jsem mel je problem centralu otevrit prave zadni dvere v zime a praskla uchytna prepazka na mezi dvemi vyfuky. Posledni problem se jednoduse zavaril. Po najeti 100tis. Km jsem nechal prechipovat ridici jednotku, takze z 66KW 210Nm mam ted 84,5KW 269Nm. Nyni mam najeto 135tisic km a jsem s nim maximalne spokojen. Zadne vrzani, podvozek ani mekky ani tvrdy, proste kompromis mezi plavbou na ceste a drncenim na kazdem kaminku. Na ceste drzi dobre a pritom je pro me jizda pohodlna. Vykon je ted uzasny. Zadne problemy po prechipovani nejsou. Poridil jsem 15" alu. kola, folie na okna a je to opravdu libivy kousek. Jedine co mi hodne chybi je klimatizace, kterou prave shanim. Nova stoji 35tis. starsi jde sehnat za 8tis i s montazi. Hlavne si vsichni ze dveri stareho toleda odmontujte koliky na zavirani dveri. Je velmi jednoduche se pomoci smycky na provazku do vozu dostat. Takhle jsem prisel o jedno radio. Nove Toledo bych si rad koupil, ale vadi mi nepritomnost 5-tych dveri. To jsou me skusenosti s mym milackem.Inkvizitor1
Re: S Toledem jsem nemel problem
Tak to chci vidět, jak do toho montuješ klimu za 8 litrů. Tak leda nějakou z mrazáku.Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...