Diskuze
Panu Citroënovi by dnes bylo 130 let
Děkujeme za pochopení.
PetaP
??
Jak souvisí výročí zakladatele společnosti s tady téměř všemi nesmyslnými příspěvky? Že by to byly tak ožehavé společenské témata, že stojí za to za každou cenu o tom mluvit? Já voze, ty o koze, i koza může táhnout vůz....
Citröen
Paka
Jestli někdo tvrdí že podvozky Citroënu stojí za nic a že nesedí, tak je pořádný pako a nikdy s žádným nejel. Kdyby nějaký Pasátysta chtěl dát závod v zatáčká, může mi dát vědět i stará Xantie ho zvládne.
Hehula
Znáte snad lepší rodinné auto za málo peněz se spoustou
Znáte snad lepší rodinné auto za málo peněz se spoustou muziky než Citroen Berlingo ? Já tedy ne. Viz http://www.citroen.cz/Model.aspx?model=berlingoo . Navíc je v akci o 140 litrů levnější.
Hehula
A co se stalo mezi lety 1935 až 2007 ? 72 let mlčení ?
Cituji "Firma se zadlužila a následně byla ovládnuta společností bratří Michelinů. Krátce na to, 3. července 1935, podléhá André Citroën rakovině.Jeho firma však krizi přežila a spolu s dalším velkým francouzským výrobcem, společností Peugeot, utvořila v roce 1976 automobilovou skupinu PSA. V loňském roce prodal Citroën po celém světě 1,461 100 vozů." JAK VIDNO, PÁNI REDAKTOŘI UZÁVĚRKU NESTÍHALI A NA POSLEDNÍCH 72 LET PŘEŠLI SPOJENÍM S PEUGEOTEM A C1 VYROBENOU Z ČR. PĚKNÁ FUŠEŘINA. TAKŽE FUNDOVANĚJI VIZ http://WWW.CITROENY.CZ
darmo
Omezenci
Jste všichni omezenci, když u článku, který popisuje nezpochybnitelné úspěchy pana Citroena rozpoutáte obyčejný flame.
Ale abych si taky přisadil, tak kdo tu kritizuje Citroeny, tak je evidentně nezná, protože používá špatné argumenty.
Hydraulický podvozek je mnohem odolnější než klasický, protože omezuje počet mechanických dílů, které trpí na "kvalitních" českých silnicích. Životnost podvozku je tak daná spíš časově (roky), než počtem kilometrů a přejetých děr. Do města nic lepšího není!
Na silnici neseděla možná stará DS, ale jízdní vlastnosti Xantie chválili ve všech recenzích. Strojní (hydraulické) brzdy byly háklivé na údržbu, kterou hodně uživatelů zanedbávalo, proto C5 už má brzdy klasické.
Citroeny vyšších tříd bývaly (včetně prvních C5) hodně poruchové, ale nešlo o zásadní (nebezpečné) závady, ale o ubíjející spoustu drobností.
kluboš
Re: Omezenci
jestli myslíš omezení klasických dílů pérování ve prospěch hydrauliky a různých ventilů, tak to ano to je zjednodušení jak noha.... jinak na tu hydrauliku většina citroenů vychcípe, protože vozit se s tím je paráda, ale opravovat to je nanic...a třeba takovel austin allegro na Hydragas poměrně brzo vychcípal taky, ač to jinak byla super kára...
Franta Lopata
Podvozky
Kdy se rekne Citroen, tak me hned napadne podvozek (myslim ze hydraulicky), ktery je nahovno
kubisek.no1
Re: Podvozky
souhlasím. Neuvěřitelně drahé komponenty, které nic, nevdyží, auto nesedí na silnici a ve spojení s brzdami od peugeota je to hodně smrtelná kombinace, která by na silnici neměla vůbec bejt.
Honza
Re: citroen byl dycky největší shit pro socky
Jistě, zejména vlajkové lodi DS, CX, XM nebo C6
pavelthelong
ta bila DS 21 Pallas
z uvodu clanku mela jiz pred 20 lety jako standard pridavne svetlomety schopne svitit do zatacky, coz se dneska dodava jenom jako nadstandardni vybava
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA
HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...