Diskuze
Tajný bazarový tip: Hyundai Getz je spolehlivý a levný
Děkujeme za pochopení.
A45l54b27e68r16t 46K12á72m97e25n
Já som si tento Getz požičal, keď som bol na Kréte . Bol úplne nový, mal niečo cez 1000 km. Mal som ho tri dni. Vždy po pol hodine jazdy ma rozbolela hlava a cestou na Elafonisi sa mi mladšia dcéra v aute povracala. Nikdy pred tým ani potom už nemala s tým problém a zvládla aj Passo dello Stelvio bez problémov. Samozrejme nie v Getzi.
L21u65k67a86s 79B24u23c51h46t20a
Nu, jel jsem s tím ze známou do Jihlavy když si to v áčkách pořizovala a oproti Fabii v tom nevidím zásadní rozdíl. Možná v tom bylo i víc místa. v 5. lidech to pak dokázalo jet dálniční rychlostí a brzdilo vcelku přijatelně.
J25a54n 40K70o34n61v48a46l42i95n10k77a
Getz je spolehlivý a levný. A taky hnusný a pitomý.
D29e95j97a16n 87T73a77d66i16c
Nevim za co mate ten minus? Asi je IN davat minusy za pravdu.
J87a82n 97T84a90r49a55b33a
Getz a Santa Fe druhé generace byly první a poslední v Evropě prodávané vozy Hyundai, o kterých se nedalo tvrdit, že jde o paskvil a měly jakžtakž slušnou kvalitu provedení i jízdy. Předtím i potom už to byla totální tragédie. Jen u toho Santa Fe sice tak trochu ukradli motivy designu Touaregu první generace, ale to je v Asii projevem úcty ke zdrojovému designu, tak jim to odpusťme. Getz není žádný zázrak provedení, výkonu ani spolehlivosti, ale proti současným vozům H&K to je pořád skvěle spolehlivý a neodfláknutý produkt. Prostě taková levná chudá poctivá klasika, která si (na rozdíl od současných) na nic nehraje a funguje.
M67i28c58h40a79l 90N23a55j43m54a96n
Getz je dobré a spolehlivé auto. Jen je problém, že na trhu ojetin je jich velice málo a výběr je hodně omezený. Fábií první generace je na výběr více jak 10x tolik....
J64a40n 12T25a28r91a69b69a
Ale jo, to máte pravdu. Jen pokud byste měl mít těžší nehodu, seďte raději ve fabii než v getz, vaše šance na přežití by byly násobně větší.
A79n91t50o45n83í40n 31S42e55b55e79r84a
Na jedné dovolené jsem měl možnost řídit Hyundai Elantru cca 10 let starou. No připadal jsem si jako bych řídil nějaký 40 let starý veterán. Tak dobře jsem se dlouho při řízení auta nepobavil. Stabilita žádná, řízení rozevláté, v každé zatáčce auto náklon minimálně 25%. Podobný zážitek jsem měl naposledy při řízení šlapacího autíčka.
Jako vtipný zážitek na víkend doporučuju
P16e24t78r 24P46e68t96r
podobně jsem se cítil při řízení škody roomster, ale i u Octavie I, či Felicii.
T81o52m71á43š 75M23a36r13t72í63n16e25k
S Getzem jsem nalítal 175000 Km a naprosto bez problémů.
Když jsem ho prodával, tak ani nechtěli uvěřit, že má najeto tolik. Bez závad, bez koroze a interiér byl naprosto nepoškozený.
J31a68k63u82b 32F44e28i18f47a45r
Hyundai bych řídil leda bych ho dostal jako služebák a neměl na výběr.
Kvůli jejich odporně vlezlé reklamě bych ho nebral ani za půlku ceny. A to nejsem žádný superfanda Škodovky.
K67o75n57r48a81d 85S25l64a55d30e63k
Taky mě štve ale že bych si kvůli tomu nekoupil značku tak to ani omylem. Více mi lezou na nervy lidi co musej mít volítanou stočenou oktávku bez záruky a ještě si libujou jakej udělali kšeft.
K87a26r18e57l 73M32a56r36t58i78n48e39c
Tiéž mam Hyundéé a som nesmiérno spokojný a inú znáčku bysom si někúpil. Sidcáj sa nejedná o teho Getze, ale mam jeden z prvých Akcentov s ktorým som už za tjé letá najazdíl už skorem 30-tis. kilometrov a takmer nič, okrem takých bežných vecí ktoré prevádzkú "odchádzajú" ako je výfuk, ložiská, pružíny, svetlomety som nemeníl. Dokonca aj stěráče, fíltre, rozvódy a sviéčky mam ešče póvodné.
Ale človek sa o vozídlo staráť mosí a potem vydržá. Ja vyježdiám ibá keď v predpovediách počasijá sú odpoviedajúce podmienky a zotrvalý tlák vzduchá. Auto něpreťažujem a užívam k preprave maximálno troch !!! osób, bez batožíny. Keď chodievam zo starkú na večšé nákupy potem vždy ibá MHD, lebo na tých parkoviskách u tých markétov hrozí poškodienije lakovanija od okolostojácích nězodpovedných vodíčov a spolupasažiérov. A v tem prípádku tjé busy, ktorými jazdíme a ktorým to něhorázno vysoké jazdné platíme, igelitkámi vytiážíme skutočno k hraníci nosnósti.
Ale zpeť k Hyundaée. Po každej cestě pred uložením do garáže je trebárs vóz ošetríť a preto všetké zvonka i zvúntrajšká vyluxújem, omyjem a fénom vysuším, zvedněm stěráče a stejno aj celý voz, ktrorý vyhevérujem a pod prahy podložím, aby pneumátýky, pružíny a tlmiče pérovánija pri parkovaniju něboly trválo zatiážené a nevytváraly sa zdě deformácýje.
A nězabúdam ani na akumulátor, ktorý po jazdě pravidělno zkontrolujem a dobíjam. Pochopitělno pred letnú a zimnú sezónú automatýcky mením všetké náplně a filtre a to aj napriék temu, že v zímnom čase, až na výnimky, keď je skutočno ideálné počasije, vozídlo praktýcky něužívam.
A vertě, že pri takomto opečovávaniju isto buděte mať aj vy ostátný svoje vozidlá skutočno v perféktnom stave, aj keď trebárs něvlastníte tak kvalýtný doprávný prostriédok akým je Hyundaeé a aký som kúpil a používam ako písám na počiátku letá letúce ja sam.
P26a51v41e55l 78Z28a60j59í91č23e75k
jenze ja potrebuju jezdit :) kazdy den... mam chrysler a ten zatim drzi pohromade i bez vsech techto ukonu
P24e94t92r 37P20o48s26p42í51š37i14l
Před pár lety jsem s Getzem asi týden jezdil. Byla to tuším benzínová třináctistovka. Oproti Fabii htp to bylo o hodně živější auto, ale jinak nic moc. Co mě tenkrát hrozně zarazilo u zánovního Getze (měl v té době najeto cca 15 tis. Km) bylo to, že mu strašně hučela ložiska v kolech.
T60o15m18á10š 86L90u58d67v95í37k
Ta třináctistovka byla lepší než tehdejší fábie. Pokud se o tom autě dá říct něco dobrého tak alespoň to.
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová auta mají povinně černé skřínky, data jsou chráněna před zneužitím
Od léta budou mít všechna nová auta černé skřínky. EU vyžaduje záznam důležitých informací vozidla...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“. Japonské ferrari před 30 lety osiřelo
První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...
Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén
V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...
Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!