- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Otázkou je, jestli se jí to vyplatilo. Předpokládám, že zacvaká soudní výlohy.
No ono to nebyl ani jeden ze zmiňovaných, Brouk je z Tatry. Není to jen výmysl, bylo to potvrzené i soudem, kdy VW musel zaplatit pokutu 3 mil. marek.
Snad je zajímavé i to, že tato pokuta byla ve své době pro VW katastrofa (byla to mnohem menší firma), málem je to položilo. Udělali to co by udělal každý, osekali na téměř nulu veškeré vývojové náklady na ostatní modely (to stálo i tehdy hromady peněz) a začali toho "prokletého" Brouka, co je stál tolik peněz, dělat v maximálních množstvích ať se jim ty peníze vrátí. A ono se Brouk chytil do té míry, že nejen je zaplatil potíže, ale začal vydělávat. Začali jej cpát všude do světa a vydělal ještě víc. Paradoxně za rozmachem VW stojí jeho potíže. Podobný kolaps měl než se ukázal s Golfem... Tak uvidíme co s VW provede Dieselgate.
zatím jim prospívá, VW jde nahoru...
Brouka navrhl ještě před druhou světovou válkou Ferdinand Porsche, „devětsetjedenáctku“ na začátku devadesátých let jeho syn Ferry.
Pokud vim, tak prvni 911 byla prestavena ve Frankfurtu v roce 1963...
Přece byste nechtěl aby si to po sobě autor přečetl. Stačí když mu čtenáři najdou chyby a on si to pak opraví. :-)