Diskuze
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí
Děkujeme za pochopení.
D52a92d67a74k 15P83e87t98r
Rada odborníků nad zlato. A co šestikolka, také v zimě zimní pneu?
J94i76ř63í 40K75o80c45u23r40e31k
„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“
----
Ikdyž je 15 nad nulou, svítí sluníčko, sníh nevidět, samá rovinka?
P44a85v73e31l 52J27e78ř11á37b60e68k
Zákon přeci říká, kdy musíte mít zimní pneumatiky na autě.
Takže zjednodušeně - když je na silnici námraza, sníh, led, sněhová břečka, promrzlá vozovka a když to lze očekávat.
Takže když je v zimě tak jak píšete, není problém jet na letních.
Jinak vy si pneumatiky přehazujete podle kalendáře a nebo podle počasí?
Ráno kouknu z okna, vystrčím nos ze dveří, cítím sluníčko, teplo - auto hodím na hever, vrátím letní.
Za týden je ráno námraza - vystrčím nos ze dveří, zjistím, že do hodiny neroztaje - auto hodím na hever a dám zimní.
Prostě musíme jezdit bezpečně, tak si za zimu přehazuji pneumatik dle aktuálního počasí.
M63a12r97e48k 90K94l11u81f64a
Slovo suverenita bych v souvislosti k kočko-psem (rozuměj SUV) nedoporučil užívat.
M53a29r71e85k 28C53e86r67n61y
Aneb kam nedojedes bez retezu, tam radsi nejezdi....
T58o38m45á45š 54V37a37l10d74e88r
V mém případě nevyjedu skokanský můstek, jak to ukázali v reklamě na Audi. S dvojkolkou na přední nápravě v pohodě Ještěd v zimní kalamitě, horské louky se sněhem, lesní cesty, příjezdy ke sjezdovkám . Vše Ultra Gripy od Good Yearu. Akorát předjíždět opatrné řidiče jedoucí přes dělící čáry na silnici (skutečným prostředkem silnice) je voprus. Na vše stačí předokolka. Jedině kdy jsem stál, byla vždy nehoda jiného řidiče. HLAVNĚ JEZDĚTE PLYNULE. A ne jako pitomci, kdy na sněhu někomu visí na kufru a pořád brzdí a přidávají plyn a brzdí. To je na facku. A pokud si někdo nevěří a jezdí o nějakých 30km/hod méně, nebylo by od věci vždy pustit pár vozů před sebe. Zvláště pokud bude následovat dlouhý úsek s plnou čarou. Zajet ke kraji a pustit ty, kteří jezdí plynulým provozem. Tím ubyde mnoho nebezpečných situací, kdy nějakému raplovi povolí nervy.
P72a76v32e29l 94Z41a74j65í90č84e84k
https://www.youtube.com/watch?v=HhWkkHHyeWU
asi tak... 4x2 jeste ktomu suv by bylo na tom o mnoho hure... navic by vam asi nepodekovala u haldexu spojka... torsen by se tim popral trochu lepe... ale ten se podle mne nedava k motorum ulozenym na pric ;) ale jinak at si jezdi s cim kdo chce. Kdybych ja chtel 4x4 tak jdu do bud do qattra nebo integraly... protoze tam se ta 4x4 dala vyuzivat a nic nepredvidala ale proste fungovala.
R43u41d74o76l24f 24P87l13š97e40k
Mám dotaz: uvažuji o koupi Subaru Outback a nevím, jestli 4x4, nebo, jak tady někdo napsal, předohrab... Jaké to má výhody? Díky za info.
K21a48r77e32l 32N67o18v73o69t47n25y
Ten nazev "predohrab" tak nejak mluvi za vse... :-) Nahon 4x4 znamena predevsim lepsi stoupani do kopcu na zasnezene a zledovatele vozovce. Obecne to pomaha pri rozjezdu do kopce, i na suche vozovce se vam pri prudskem rozjezdu nestane, ze byste prohrabl predni kola. Na brzdeni a jizdu rovnomernou rychlosti to nema vliv.
M16i38r14o42s33l33a40v 21M62e61d
Já jsem tak nějak nepobral, v čem by měla ta suverenita SUVéček měla spočívat. Většina těchto aut je postavena na stejném podvozku jako "klasická" osobní auta (takže sedan, kombík a SUV určité značky mají podvozek stejný a nebo velmi podobný) a pokud na stejný podvozek dám (například) sedan a nebo SUV, očekával bych větší suverenitu (lepší jízdní vlastnosti) od něčeho, co je nižší a lehčí. Navíc jsem se někde dočetl, že většina vozů ze segmentu SUV se prodává jen s pohonem jedné nápravy.
V81l28a27d62i68s30l40a49v 33B11u43r76y33š97e98k
nepobral, nepobral, je tam napsaný, že řidiči některých vozů SUV s pohonem všech kol jsou zvyklí na perfektní jízdní vlastnosti především co se týká trakce, tato auta při rozjezdu dokáží docela zrychlovat a přitom si udržet bezvadnou trakci, řidiči jsou zvyklí, že si mohou například dovolit vjet na hlavní silnici před projíždějíci vozidlo a přidat plyn bez toho, aniž by zafungovalo omezení výkonu z důvodu prohrabu, prostě jsou zvyklí na perfektní jízdní vlastnosti a o to víc mohou být překvapení sněhem, tak je to myšleno
R96o37b32e10r94t 53M69a78t15u36l42a
„Řidiči SUV by si měli uvědomit, že brzdná dráha z rychlosti 100 kilometrů v hodině činí na ojetých zimních pneumatikách na suché vozovce mezi 45,7 a 48,2 metry.“
každý za sebou netahá jachtu na přívěsu bez brzd jako ten co vyplodil tohle
Z60d68e63n46ě77k 33M46o45r81á38v14e15k
Dřív do testů zimních pneumatik přidávali pro porovnání jedny letní pneumatiky. Jenže ty na suchém asfaltu vždy vyhrály bez ohledu na teplotu, tak to přestali dělat. Těžko se pak obhajuje, že po většinu zimy vás nutí jezdit s horšími pneumatikami.
V40l55a73d82i64s14l47a13v 47B39u43r90y54š75e58k
nenutí, pokud není sníh tak nikdo nikoho k ničemu nenutí, klidně můžete jezdit na letních celou zimu a že mají letní pneumatiky lepší vlastnosti i v zimě vědí i malé děti, na to se nemusí dělat testy, na sněhu je to ale zase naopak
R17a87d49e10k 31N10e26u93m75a64n82n
Nějak tomu nevěřím - 4 mm vzorek a o 50 % horší brzdná dráha???
Z45d18e10n53ě62k 22M68o29r97á45v79e19k
Jo, marketingové kecy. BUBUBU. Nevěřím, že by 6 mm místo 8 mm znamenalo proodloužení brzdné dráhy o 20%. Jediná možnost, že to je za nějakých konkrétních podmínek, které ovšem nenapsali, protože by se ukázalo, že za takových podmínek téměř nikdo jejezdí.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
Škodovky mají správné ceny, hlídáme náklady, vysvětluje šéf české Škody
Premium „Pořád je dostupnost mobility velmi dobrá,“ myslí si Jiří Maláček, šéf českého zastoupení Škody...
Biden v ekonomické válce s Čínou, na elektroauta uvalí USA clo sto procent
Spojené státy zvýší cla na dovoz elektromobilů z Číny z 25 na 100 procent, oznámila administrativa...
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
Zastavením na dálnici riskujete život i pokutu. Odkliďte auto i sebe
Děsivá nehoda u Ostravy, při které přišel o život řidič a dalšího čeká podle všeho vězení, názorně...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!