Diskuze

Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty obouvá třeba Ford Kuga, což je typický zástupce této kategorie. Tvůrci testu ho tak zvolili jako testovací vůz pro zkoušky pneumatik.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D65a16d62a42k 51P96e87t67r

9. 12. 2017 9:34

Rada odborníků nad zlato. A co šestikolka, také v zimě zimní pneu?;-D

0 0
možnosti

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“

----

Ikdyž je 15 nad nulou, svítí sluníčko, sníh nevidět, samá rovinka?

0 0
možnosti

Zákon přeci říká, kdy musíte mít zimní pneumatiky na autě.

Takže zjednodušeně - když je na silnici námraza, sníh, led, sněhová břečka, promrzlá vozovka a když to lze očekávat.

Takže když je v zimě tak jak píšete, není problém jet na letních.

Jinak vy si pneumatiky přehazujete podle kalendáře a nebo podle počasí?

Ráno kouknu z okna, vystrčím nos ze dveří, cítím sluníčko, teplo - auto hodím na hever, vrátím letní.

Za týden je ráno námraza - vystrčím nos ze dveří, zjistím, že do hodiny neroztaje - auto hodím na hever a dám zimní.

Prostě musíme jezdit bezpečně, tak si za zimu přehazuji pneumatik dle aktuálního počasí.

0 0
možnosti

M34a12r94e66k 53K31l20u78f25a

18. 10. 2017 13:26

Slovo suverenita bych v souvislosti k kočko-psem (rozuměj SUV) nedoporučil užívat.

0 0
možnosti
Foto

M16a26r18e65k 69C94e22r76n22y

17. 10. 2017 21:56

Aneb kam nedojedes bez retezu, tam radsi nejezdi....;-)

0 0
možnosti

V mém případě nevyjedu skokanský můstek, jak to ukázali v reklamě na Audi:-). S dvojkolkou na přední nápravě v pohodě Ještěd v zimní kalamitě, horské louky se sněhem, lesní cesty, příjezdy ke sjezdovkám . Vše Ultra Gripy od Good Yearu. Akorát předjíždět opatrné řidiče jedoucí přes dělící čáry na silnici (skutečným prostředkem silnice) je voprus. Na vše stačí předokolka. Jedině kdy jsem stál, byla vždy nehoda jiného řidiče. HLAVNĚ JEZDĚTE PLYNULE. A ne jako pitomci, kdy na sněhu někomu visí na kufru a pořád brzdí a přidávají plyn a brzdí. To je na facku. A pokud si někdo nevěří a jezdí o nějakých 30km/hod méně, nebylo by od věci vždy pustit pár vozů před sebe. Zvláště pokud bude následovat dlouhý úsek s plnou čarou. Zajet ke kraji a pustit ty, kteří jezdí plynulým provozem. Tím ubyde mnoho nebezpečných situací, kdy nějakému raplovi povolí nervy.

0 0
možnosti

https://www.youtube.com/watch?v=HhWkkHHyeWU

asi tak... 4x2 jeste ktomu suv by bylo na tom o mnoho hure... navic by vam asi nepodekovala u haldexu spojka... torsen by se tim popral trochu lepe... ale ten se podle mne nedava k motorum ulozenym na pric ;) ale jinak at si jezdi s cim kdo chce. Kdybych ja chtel 4x4 tak jdu do bud do qattra nebo integraly... protoze tam se ta 4x4 dala vyuzivat a nic nepredvidala ale proste fungovala.

2 0
možnosti

Mám dotaz: uvažuji o koupi Subaru Outback a nevím, jestli 4x4, nebo, jak tady někdo napsal, předohrab... Jaké to má výhody? Díky za info.

0 0
možnosti

Ten nazev "predohrab" tak nejak mluvi za vse... :-) Nahon 4x4 znamena predevsim lepsi stoupani do kopcu na zasnezene a zledovatele vozovce. Obecne to pomaha pri rozjezdu do kopce, i na suche vozovce se vam pri prudskem rozjezdu nestane, ze byste prohrabl predni kola. Na brzdeni a jizdu rovnomernou rychlosti to nema vliv.

0 0
možnosti

Já jsem tak nějak nepobral, v čem by měla ta suverenita SUVéček měla spočívat. Většina těchto aut je postavena na stejném podvozku jako "klasická" osobní auta (takže sedan, kombík a SUV určité značky mají podvozek stejný a nebo velmi podobný) a pokud na stejný podvozek dám (například) sedan a nebo SUV, očekával bych větší suverenitu (lepší jízdní vlastnosti) od něčeho, co je nižší a lehčí. Navíc jsem se někde dočetl, že většina vozů ze segmentu SUV se prodává jen s pohonem jedné nápravy.

5 0
možnosti

nepobral, nepobral, je tam napsaný, že řidiči některých vozů SUV s pohonem všech kol jsou zvyklí na perfektní jízdní vlastnosti především co se týká trakce, tato auta při rozjezdu dokáží docela zrychlovat a přitom si udržet bezvadnou trakci, řidiči jsou zvyklí, že si mohou například dovolit vjet na hlavní silnici před projíždějíci vozidlo a přidat plyn bez toho, aniž by zafungovalo omezení výkonu z důvodu prohrabu, prostě jsou zvyklí na perfektní jízdní vlastnosti a o to víc mohou být překvapení sněhem, tak je to myšleno

2 0
možnosti

„Řidiči SUV by si měli uvědomit, že brzdná dráha z rychlosti 100 kilometrů v hodině činí na ojetých zimních pneumatikách na suché vozovce mezi 45,7 a 48,2 metry.“

každý za sebou netahá jachtu na přívěsu bez brzd jako ten co vyplodil tohle;-D

2 0
možnosti

Dřív do testů zimních pneumatik přidávali pro porovnání jedny letní pneumatiky. Jenže ty na suchém asfaltu vždy vyhrály bez ohledu na teplotu, tak to přestali dělat. Těžko se pak obhajuje, že po většinu zimy vás nutí jezdit s horšími pneumatikami.

6 0
možnosti

nenutí, pokud není sníh tak nikdo nikoho k ničemu nenutí, klidně můžete jezdit na letních celou zimu a že mají letní pneumatiky lepší vlastnosti i v zimě vědí i malé děti, na to se nemusí dělat testy, na sněhu je to ale zase naopak

0 0
možnosti

Nějak tomu nevěřím - 4 mm vzorek a o 50 % horší brzdná dráha???

0 0
možnosti

Jo, marketingové kecy. BUBUBU. Nevěřím, že by 6 mm místo 8 mm znamenalo proodloužení brzdné dráhy o 20%. Jediná možnost, že to je za nějakých konkrétních podmínek, které ovšem nenapsali, protože by se ukázalo, že za takových podmínek téměř nikdo jejezdí.

5 0
možnosti