Diskuze

Test padělaných kapot na škodovku: jsou měkčí, nepasují a reznou

S více či méně zdařilou napodobeninou se setkal každý. Ať už šlo o padělek značkového trička, bot, hodinek či šperků. Méně se ví, že k nejvíce padělaným patří automobilové součástky. Dokazuje to i aktuální test výzkumníků z ČVUT, kteří se zaměřili na neoriginální kapoty pro škodovky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

"Je tedy věcí morální volby, zda na sebe toto riziko chcete vzít." - a právní riziko? Může chodec žalovat majitele auta po srážce, že díky neznačkovým dílům došlo k větší újmě na zdraví?

0 0
možnosti
PM

Na trhu je také poměrně pestrá nabídka jiných značek, co nereznou.

0 0
možnosti
MG

M11a19r68e77k 26G60a89j85d44a

24. 4. 2018 23:33

Lepší koupit padělek, jak kradene díly.

0 0
možnosti
DH

Kdo platil ten test ve výzkumáku ? Nebyla to náhodou Škodovka ?;-) Koroze je to poslední. Stačí pečlivě vystříkat vše nějakým tekutým sajrajtem a kapota auto přežije. Pravidelně vystříkávané prahy vydrželi otci na staré Škodovce 27 let....Kapota je proti prahům brnkačka.

2 4
možnosti

No a v tom to právě je - škodovka byla shnilá na papír po pár zimách, tu chybějící vrstvu pozinku prostě nahradite nejde.

1 0
možnosti
DF

D98a45v97i55d 73F95o74r45t

24. 4. 2018 13:58

A neni to u skodovky jedno? Stejne nove vydrzi jen par let... :D

0 0
možnosti
Foto

A třeba takový Renault/Kia/Ford - ty vydrží nové třeba 10 let ;-D

1 1
možnosti
MJ

Značkový servis není zárukou ničeho a už vůbec ne kvalitních značkových dílů. Mě třeba před časem ve značkovém servise Subaru místo kvalitní značky vzduchového filtru sprostě flákli snad ten největší šunt v dílech Starline, ale cena byla samozřejmě jako za značku a na fakturu dali pouze kód filtru. Od té doby měním vše sám a když, tak pouze ověřený neznačkový servis.

1 0
možnosti

Já mám obecně až na jednu výjimku špatné zkušenosti se všemi servisy. Pouze v jednom se skutečně snažili mi pomoci a poskytovali službu. Ostatní byly odrbávky přirážející si 100 % na dílech a ještě zpravidla nevyměnili vše požadované nebo u rozvodů nevyměnili kladky apod.

2 0
možnosti

Nejlepší jsou servisy hrazené nebo přispívané výrobcem (ať už různé garančky, svolávačky, kulance, programy pro starší auta atd), tam naopak servis pracuje na 110% protože to pak fakturuje výrobci a ne zákazníkovi :-)

Jinak marže na dílech není nic divného, zaléží na konkrétním případu, u rozvodů je problém zpravidla ten že servisní plán stanovený výrobcem většinou nepředepisuje pokaždé výmněnu všech komponent (napínáky, kladky, řemen řetěz atd), takže chyba není ani tak u servisů jako spíš v tom plánu.

0 0
možnosti
PF

P92e77t12r 61F46i73a63l75a

24. 4. 2018 12:00

Určitě máte pravdu, problém vidím v tom, že se ne každý vyzná a díl dokáže posoudit. Osobně mám špatnou zkušenost z velké opravy autorizovaného servisu a dobrou s neorig. díly, ale je to hodně o štěstí.

0 0
možnosti
AJ

No kdyby jste viděli jak vyrábíme v prvovýrobě :-D Nebo co za šunt dnes vyrobí Fiat v Turecku s použitím dílů z levných montoven celého světa, nějaká druhovýroba to už podělat nemůže :-D

4 1
možnosti

Fiat už je druhovýroba ;-D;-D

8 1
možnosti

Pokud člověk tenhle šmejd vyloženě chce, v pořádku, ať mu to shnije třeba za rok. Hlavně když jednorázově ušetřil pár korun.

Pokud chce ale normální díl, ale tenhle šmejd mu tam dá servis, tak bych za to klidně bral živnosťáky

13 0
možnosti