- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Je tedy věcí morální volby, zda na sebe toto riziko chcete vzít." - a právní riziko? Může chodec žalovat majitele auta po srážce, že díky neznačkovým dílům došlo k větší újmě na zdraví?
Na trhu je také poměrně pestrá nabídka jiných značek, co nereznou.
Lepší koupit padělek, jak kradene díly.
Kdo platil ten test ve výzkumáku ? Nebyla to náhodou Škodovka Koroze je to poslední. Stačí pečlivě vystříkat vše nějakým tekutým sajrajtem a kapota auto přežije. Pravidelně vystříkávané prahy vydrželi otci na staré Škodovce 27 let....Kapota je proti prahům brnkačka.
No a v tom to právě je - škodovka byla shnilá na papír po pár zimách, tu chybějící vrstvu pozinku prostě nahradite nejde.
A neni to u skodovky jedno? Stejne nove vydrzi jen par let... :D
A třeba takový Renault/Kia/Ford - ty vydrží nové třeba 10 let
Značkový servis není zárukou ničeho a už vůbec ne kvalitních značkových dílů. Mě třeba před časem ve značkovém servise Subaru místo kvalitní značky vzduchového filtru sprostě flákli snad ten největší šunt v dílech Starline, ale cena byla samozřejmě jako za značku a na fakturu dali pouze kód filtru. Od té doby měním vše sám a když, tak pouze ověřený neznačkový servis.
Já mám obecně až na jednu výjimku špatné zkušenosti se všemi servisy. Pouze v jednom se skutečně snažili mi pomoci a poskytovali službu. Ostatní byly odrbávky přirážející si 100 % na dílech a ještě zpravidla nevyměnili vše požadované nebo u rozvodů nevyměnili kladky apod.
Nejlepší jsou servisy hrazené nebo přispívané výrobcem (ať už různé garančky, svolávačky, kulance, programy pro starší auta atd), tam naopak servis pracuje na 110% protože to pak fakturuje výrobci a ne zákazníkovi
Jinak marže na dílech není nic divného, zaléží na konkrétním případu, u rozvodů je problém zpravidla ten že servisní plán stanovený výrobcem většinou nepředepisuje pokaždé výmněnu všech komponent (napínáky, kladky, řemen řetěz atd), takže chyba není ani tak u servisů jako spíš v tom plánu.
Určitě máte pravdu, problém vidím v tom, že se ne každý vyzná a díl dokáže posoudit. Osobně mám špatnou zkušenost z velké opravy autorizovaného servisu a dobrou s neorig. díly, ale je to hodně o štěstí.
No kdyby jste viděli jak vyrábíme v prvovýrobě :-D Nebo co za šunt dnes vyrobí Fiat v Turecku s použitím dílů z levných montoven celého světa, nějaká druhovýroba to už podělat nemůže :-D
Pokud člověk tenhle šmejd vyloženě chce, v pořádku, ať mu to shnije třeba za rok. Hlavně když jednorázově ušetřil pár korun.
Pokud chce ale normální díl, ale tenhle šmejd mu tam dá servis, tak bych za to klidně bral živnosťáky