Dále v pořadí se umístily Právo, Sport, Aha!, Lidové noviny a Hospodářské noviny. Vyplývá to z výzkumu Media projekt, který ve čtvrtek zveřejnila Unie vydavatelů.
Celková čtenost regionálních titulů sítě Deník se snížila o 7 000 na 510 000 čtenářů. Největší počet čtenářů měl Deník v Moravskoslezském kraji s 85 000 čtenářů a ve východních Čechách , kde jich měl tamní Deník 81 000.
I zdarma rozdávaným deníkům ubyli čtenáři
Proti předchozímu období klesla i čtenost zdarma rozdávaných deníků, Metro mělo 474 000 čtenářů, což je o téměř 40 000 méně, E15 pak 80 000, což představuje pokles o 6 000.
Nejčtenějším novinovým doplňkem byl Blesk magazín TV s 1,098 milionu čtenářů, což je zhruba o 26 000 méně než v předchozím období. Následoval TV Magazín s 825 000 čtenářů.
Z časopisů vykázaly největší počet čtenářů Nedělní Blesk s 450 000 čtenářů na vydání, TV Max se 447 000 čtenářů a Rytmus života, který četlo v průměru 434 000 lidí.
Z pohledu vydavatelských domů měla největší čtenost MAFRA s 3,5 milionu čtenářů jejích periodik, které zahrnují zejména Mladou frontu DNES, Lidové noviny nebo týdeník Téma. Následuje vydavatel Blesku Czech News Center s 3,35 milionu čtenářů na vydání a třetí je Vltava Labe Media s 2,57 milionu.
Celkový souhrnný zásah deníků a jejich doplňků zůstal na 67 procentech populace. Čtenářem alespoň jednoho časopisů bylo 79 procent populace ve věku 12 až 79 let. V absolutní hodnotě četlo tisk sedm milionů lidí.