Třiadvacetiletá Lohanová, známá hlavně svými skandály a katastrofálním neúspěchem uplatnit se ve světě módy, tvrdí, že podoba, jméno, charakteristické rysy a osobnost holčičky v reklamě byly bez jejího povolení okopírovány podle ní a že tak bylo porušeno její právo na soukromí. Kromě sto milionů dolarů také chce, aby společnost přestala reklamní šot vysílat a odevzdala jí všechny jeho kopie.
Hereččin advokát tvrdil, že při vyslovení jména Lindsay si lidé automaticky vybaví Lohanovou, stejně jako si při vyslovení jména Oprah vybaví (nejznámější americkou televizní moderátorku) Oprah Winfreyovou a při vyslovení slova Madonna zpěvačku používající tento pseudonym.
Reklamu odvysílali 7. února v televizním pořadu Super Bowl, na nějž se podle záznamů dívalo rekordních 106,5 milionu Američanů. Byla to jedna ze série tehdy vysílaných reklam, ve kterých vystupovaly děti.
Mluvčí společnosti, která reklamu vyrobila, řekl, že holčička v ní byla pojmenována po jedné pracovnici výrobního týmu.
Agentura AP napsala, že v roce 2008 bylo Lindsay 380. nejpopulárnější jméno dávané novorozeným Američankám.