Ne že bychom z toho snad měli nějakou velikou radost, ale tak nějak dokážeme pochopit, proč vývojáři opatřují hry protipirátskými ochranami. Sice se je často povede velmi rychle prolomit, ale ne každý uživatel je ochotný se při hledání správného „cracku“ pouštět do hlubin ilegálního internetu.
Smyslem takové ochrany je co nejvíc zkomplikovat život pirátům při vydání hry, kdy bývají prodeje nejsilnější. Sami vývojáři často ochranu po uplynutí několika měsíců odstraní. Autoři duchařiny GhostWire: Tokyo (naše recenze) ovšem zvolili opačný postup.
Použitou ochranu naopak ještě zpřísňují, když v nejnovějším updatu implementovali nechvalně proslulé Denuvo. To má přitom u hráčů velmi špatnou pověst, neboť je mimo jiné podezíráno i z toho, že pro své fungování spotřebovává neúměrné množství výpočetních zdrojů (viz náš článek). V podstatě tak jde říct, že případným pirátům běhá hra lépe než platícím zákazníkům, což je bezpochyby tristní.
Společnost Tango Gameworks svůj zvláštní krok nijak nekomentovala, a pokud chtějí fanoušci mít i nadále přístup k pravidelným updatům, nemohou tento krok nijak obejít.