Stanice Prima v prime time meziročně rostla o 1,11 procentního bodu na share 16,01 % v cílové skupině 15+. Zpravodajská stanice CNN Prima NEWS v této kategorii diváků zaznamenala rekord s celodenním share 1,35 %, oznámila televize Prima v tiskové zprávě.
Nejúspěšnějším pořadem na Primě byl i v říjnu seriál Slunečná. Díl vysílaný 12. října zhlédlo 1 271 000 diváků (share 30,32 %). Druhým nejsledovanějším pořadem byl seriál Dvojka na zabití, díl vysílaný v sobotu 9. října vidělo 1 080 000 diváků (share 26,23 %) a na třetí příčce se umístil další seriál Hvězdy nad hlavou s 1 014 000 diváky (share 25,01 %) cílové skupině 15+.
Na CNN Prima NEWS přilákal k obrazovkám nejvíce diváků speciální pořad Projev premiéra České republiky, pustilo si jej 147 000 diváků (share 3,66 %) nad 15 let.
Prima na jaře znemožní přetáčení reklam při zpětném přehrávání pořadů |
Se startem nové stanice Prima Show vzrostla podle Primy sledovanost zábavných pořadů v online prostředí o 200 %. Reality show Like House 2 a Like House night show dosáhly na webu iPrima za první týden od startu více než milion video views.
Mezi další úspěšné pořady sledované na webu patří Královny butiků nebo zahraniční pořady Výměna manželek USA a Ostrov pokušení.