Hra cílí na 1080p v doku a 720p v handheldu a většinu času běží nad 30 fps, byť občas dojde na propady snímkování. Polský Techland se přitom o port postaral sám in-house.
„Techland zřejmě používá novou funkci TAAU – dočasný anti-aliasing s upscalingem. Jde o to, že se obraz rekonstruuje v několika snímcích tak, aby odpovídal cílovému výstupnímu rozlišení: buď 1080p v doku, nebo 720p v handheldovém režimu. Skutečné základní rozlišení je samozřejmě nižší, často se počítá kolem nebo pod 720p v dokovacím režimu, ale výsledek je zajímavý: v klidu vypadá poměrně blízko nativnímu rozlišení, ale při pohybu si všimnete určitého rozpadu obrazu,“ říká Digital Foundry.
„Závěrem lze říct, že Dying Light na Switchi je inteligentně navržený port, který se povedl. V dokovacím režimu jsou některé jeho nedostatky až příliš patrné, ale při hraní v handheldovém režimu je hra mnohem přitažlivější – na displeji modelu Switch OLED vypadá obzvlášť dobře.“
Dying Light: Platinum Edition vychází na Switch 19. října a zahrnuje veškerý vydaný obsah, což znamená, že v balení bude kromě základní hry a všech DLC i samostatně spustitelná expanze The Following. Switchová verze podporuje míření přes gyroskop či vibrace HD Rumble. Velikost celého balíku je 14,5 GB.
Připravované pokračování Dying Light 2 Stay Human se sice podívá na Switch také, ovšem pozor, bude to pouze formou streamování.