Tvářemi dvou nových instruktážních spotů se stali Kristýna Frejová a David Gránský.
„Zkušenosti z ostatních zemí ukazují, že onemocnění koronavirem v České republice může kulminovat v následujících týdnech, a proto je důležité dbát na preventivní opatření. Rozhodli jsme se proto s Českým červeným křížem vytvořit novou sérii instruktážních spotů, které názorně ukazují, jak lze eliminovat rizika nakažení. Osvětovou kampaň již podporujeme i inzercí v tištěných a online médiích, kde jsme všechny rady shrnuli do sedmi užitečných tipů,“ popsal marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha.
„Jsme potěšeni, že se nám v tak krátkém čase podařilo natočit dva spoty na téma aktuálních preventivních opatření, která pomohou ochránit zdraví nás všech. Velice bych chtěla poděkovat celému štábu, a především hercům, kteří souhlasili, že i v této náročné době, kdy se musí dodržovat mimořádná preventivní hygienická opatření, spoty natočí. Věříme, že se tak jako v předchozích případech tyto spoty dostanou skutečně ke každému a pomohou zvýšit povědomí,“ podotkla vedoucí programového oddělení Českého červeného kříže Miroslava Jirůtková.
Tato kampaň ale není jedinou aktivitou, kterou skupina Prima pomáhá. „Mimořádná opatření proti koronaviru reflektujeme i na našich sociálních sítích, kde jsme spustili výzvu #nositrouskujeprima, ve které společně s našimi známými tvářemi nabádáme lidi, aby se nestyděli nosit roušku. V nejbližších dnech chystáme spustit informační linku Modrého kódu ve spolupráci s ÚAMK,“ doplnil Pýcha.
V neposlední řadě skupina Prima nakoupila i 50 tisíc ochranných respirátorů pro lékaře, které by v nejbližších dnech měly dorazit do České republiky.
Kromě všech televizních kanálů, online médií, HbbTV a sociálních sítí Primy jsou instruktážní spoty přístupné také na stránkách Českého červeného kříže a na stránkách www.modrykodpomaha.cz.