Autotesty
Sledovat další díly na iDNES.tvStudii v hodnotě desítek milionů stavěli tři měsíce, co stálo ty obrovské peníze? Desítky a stovky hodin ruční práce, tvorba jedinečných prvků, detailů, ozdob a třeba ty komplikované křišťálové doplňky uvnitř i venku, které nedokáže vyrobit žádný stroj tak dokonale jako zkušené ruce skláře.
Ta jedovatě zelená, která pod každým světlem vypadá jinak, doslova září. Dává Visionu X veselý výraz. „Někdo v ní může vidět i trochu žluté,“ popisuje Andrea Jansenová, designérka, která má ve studiu Škodovky na starosti výběr barev a materiálů. „Je to zelená, která patří ke škodovkám. Má 19 vrstev, podívejte, jak je hluboká,“ rozplývá se. Zajímavé je, jak se ta barva mění před očima, na denním světle odhalíte, že je metalízovaná, pod bílým studiovým světlem vypadá chvíli matově, pak jako klasický pastelový odstín. Škoda, že dnes zelená u sériových aut zrovna nefrčí.
Karoserie studie je kompletně vyrobená z karbonu. Nejen proto, že je to dnes módní materiál, je to nejjednodušší, nejlépe se se s ním pracuje při ruční výrobě a je lehký.