Prezentace České mincovny probíhá na pozadí osobního příběhu a splněného životního přání válečného veterána generála Emila Bočka. Na podzim roku 2015 tehdy 92letý generál vyslovil zdánlivě nereálné přání proletět se ještě jednou Spitfirem. V létě 2016 letěl.
Nejvíce ocenění si odnesli zástupci agentur PR.Konektor + Konektor Social, kteří získali celkem deset cen. Agentura AC&C dostala osm ocenění, Ogilvy Public Relations sedm a Donath Business&Media pět. Nejčastěji oceňovaným projektem bylo "Jedlo pre ajťákov" agentury AC&C, které získalo tři první a jedno druhé místo.
Největší počet projektů nominovaných do užšího výběru měly agentury Ogilvy Public Relations (14), Skupina Konektor (13), AC&C (devět), AMI Communications (devět) a Bison&Rose (osm).
Celkem do letošního ročníku došlo 310 přihlášek a 156 projektů.