Ceny LEMUR 2019 vyhrál projekt na podporu moderní onkologické léčby

  12:00aktualizováno  12:00
Absolutním vítězem čtrnáctého ročníku oborové soutěže LEMUR – České ceny za Public Relations 2019 (LEMUR) se stal projekt "Nejsem na odpis – boj za úhradu moderní léčby" vytvořený agenturou Creative ADison pro společnost ONKO Unie. Cenu za přínos oboru Public Relations si odnesl Václav Pavelka.

Absolutním vítězem LEMUR – České ceny za Public Relations 2019 (LEMUR) se stal projekt "Nejsem na odpis – boj za úhradu moderní léčby" vytvořený agenturou Creative ADison pro společnost ONKO Unie, (5. června 2019) | foto: Asociace Public Relations Agentur

Cílem vítězného projektu bylo umožnit pacientkám s metastatickou rakovinou prsu dostupnost moderní léčby, která rozhoduje o kvalitě i délce života. Projekt získal, kromě ceny pro Absolutního vítěze, i první místo v kategorii Farmacie, zdravotnický sektor a druhé místo v kategorii Sólokapr/Media placement. Bodoval v konkurenci dalších sto dvacet tří soutěžících, kteří podali celkem 251 přihlášek do 22 kategorií, uvedla pořádající Asociace Public Relations Agentur (APRA).

Letošní ročník soutěže byl v mnohém přelomový. „Dosavadní název soutěže, který byl mezi odborníky na public relations a marketing známý jako Česká cena za Public Relations, se změnil na LEMUR – Česká cena za Public Relations (LEMUR),“ komentoval letošní ročník předseda Výkonné rady APRA Patrik Schober.

Další novinkou tohoto ročníku bylo i místo, kde se slavnostní večer uskutečnil. „Po mnoha letech se vyhlášení vítězů stěhuje do nového prostoru, Centra současného umění DOX v pražských Holešovicích. Ten nabízí větší kapacitu a také velkolepější formát slavnostního večera,“ doplnil Schober.

Fotogalerie

Ocenění za přínos oboru Public Relations udělila APRA Václavu Pavelkovi, který v oblasti PR působí od roku 1993. Je specialistou na tvorbu strategií, krizovou komunikaci a budování vztahů s veřejnou správou. V letech 1996–2011 byl členem Výkonné rady APRA, z toho čtyři roky jejím předsedou. 

„V této roli se významně podílel na formování profesních a etických standardů oboru PR v České republice,“ uvedl k ocenění člen Výkonné rady APRA Michal Hoblík.

Nejvíce bodovali v Ogilvy

Z PR agentur bodovala nejvíce Ogilvy s deseti oceněními. „Když se podívám na kampaně, které získaly ocenění, mají několik společných momentů. My i klienti máme chuť posouvat komunikaci dopředu, vymýšlet nové formáty, riskovat, využívat nových médií. Ogilvy má obrovskou výhodu v tom, že máme pod jednou střechou profíky všech disciplín marketingové komunikace,“ poznamenala k výsledkům Managing Directorka Ogilvy PR & Influence Dita Stejskalová.

O druhou příčku se dělí agentury a Bison & Rose a Ewing Public Relations s šesti umístěními, těsně následovány agenturou AMI Communications s pěti trofejemi.

K nejvíce obsazeným kategoriím letošního ročníku patřily Business to Consumer (25 projektů), Společenská odpovědnost a filantropie (19 projektů) a Sólokapr/Media placement (17 projektů). Vzhledem k počtu projektů bylo sestaveno sedm hodnotících komisí složených z odborníků na Public Relations a komunikaci z agentur, firem a státních a neziskových organizací. Porotci hodnotili projekty přihlášené do jednotlivých kategorií ve třech kolech.

APRA vznikla jako odborné sdružení v roce 1995. Hlavním posláním asociace je mimo jiné reprezentovat obor PR veřejnosti, kultivovat činnost agentur a budovat dobré jméno oboru. Členové procházejí opakovaně procesem certifikace.

Autor:

Mariánský sloup uráží náboženské cítění, respektujme to, říká Stropnický

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Čtvrt milionu lidí na Letné. Budeme tu znovu v listopadu, vzkazují Babišovi

Demonstrace za nezávislost justice a lepší vládu, kterou na pražské Letné...

V Praze na Letné proběhla největší demonstrace od roku 1989. Vyvrcholila tak série protestů za nezávislost justice a...

Loupež století s posvěcením státu: ČR přišla v kauze LTO o 100 miliard

První vlak čerpá českou naftou uskladněnou v německém skladu zkrachovalé...

Říká se jí loupež století s posvěcením státu. V kauze, při níž obchodníci přejmenovávali naftu na lehký topný olej, aby...

Impozantní, píší o demonstraci proti miliardářskému premiérovi světová média

Demonstrace za nezávislost justice a lepší vládu, kterou na pražské Letné...

O nedělní mohutné demonstraci na pražské Letenské pláni informovaly všechny světové tiskové agentury i přední...

Policie vyšetřuje znásilnění dívky u Terezína, podezřelým je cizinec

Neosvětlená cesta od zastávky autobusu ke kolejím Hvězda. Právě tady často...

Litoměřičtí policisté vyšetřují případ znásilnění, které se stalo v úterý kolem poledne na poli u severočeské obce...

Bouřky se přehnaly nad Českem, zasáhly hlavně střední a východní Čechy

Sobotní bouřka v Jihlavě. (16.6.2019)

Velmi silné bouřky s přívalovým deštěm hrozí v neděli odpoledne v Moravskoslezském, Olomouckém a částečně Zlínském...

Další z rubriky

Uvelebte se a poslouchejte. Spejbl s Hurvínkem právě teď bloudí lesem

Spejbl, Hurvinek a jejich hlas Martin Klásek

Poprvé v historii. Spejbl a Hurvínek se ztratili v jihočeském lese a v přímém přenosu k vám hovořili z ptačího ráje na...

Primě loni stouply tržby, zisk ale kvůli vlastním pořadům klesl

Logo TV Prima

Provozovatel televize Prima společnost FTV Prima i loni pokračovala ve zvyšování tržeb. Celkový hospodářský výsledek...

Polský vicepremiér chce vrátit média do polských rukou

Ilustrační snímek

Polské vládnoucí straně Právo a spravedlnost připadne podle vicepremiéra Jaroslawa Gowina v případě volebního vítězství...

Najdete na iDNES.cz