| foto: Mediahub

Vítězem letošní ceny PR je "20 minut nad Londýnem"

Absolutním vítězem letošního 12. ročníku České ceny PR se stal projekt \"20 minut nad Londýnem\" vytvořený agenturou Omnimedia pro Českou mincovnu. Včera to uvedla pořádající Asociace PR agentur.

Prezentace České mincovny probíhá na pozadí osobního příběhu a splněného životního přání válečného veterána generála Emila Bočka. Na podzim roku 2015 tehdy 92letý generál vyslovil zdánlivě nereálné přání proletět se ještě jednou Spitfirem. V létě 2016 letěl.

Nejvíce ocenění si odnesli zástupci agentur PR.Konektor + Konektor Social, kteří získali celkem deset cen. Agentura AC&C dostala osm ocenění, Ogilvy Public Relations sedm a Donath Business&Media pět. Nejčastěji oceňovaným projektem bylo "Jedlo pre ajťákov" agentury AC&C, které získalo tři první a jedno druhé místo.

Největší počet projektů nominovaných do užšího výběru měly agentury Ogilvy Public Relations (14), Skupina Konektor (13), AC&C (devět), AMI Communications (devět) a Bison&Rose (osm).

Celkem do letošního ročníku došlo 310 přihlášek a 156 projektů.


Témata: Česká mincovna

Video