Cestování v čase do minulosti a následně dobrodružství v budoucnosti, nejrůznější technické vychytávky, z nichž některé dnes skutečně frčí.
Legendární americký snímek Návrat do budoucnosti, inspiroval marketing globálních korporací pro aktuální reklamní kampaně.
Načasování je správné, hlavní hrdina Marty McFly se totiž z roku 1985 dostane přesně do středy 21. října 2015.
Toyota USA přichází s reklamou, v níž představitel hlavního hrdiny Martyho Michael J. Fox společně se svým kolegou Christopherem Lloydem alias doktorem Brownem, debatují o tom, která z technologií budoucnosti ve snímku dnes doopravdy funguje.
Výrobce limonád Pepsi pak přišel s limitovanou edicí Back to the Future.
Jedna z celkem 500 lahví vyjde na 20,15 dolarů, tedy necelých 500 korun. A na oslavu výročí filmu se prodává přes internet do 21. října. Samotná reklama na tmavou limonádu vychází jak jinak z reálií Návratu do budoucnosti.
Mercedes v reklamě pracuje s noční silnicí a s ohnivými záblesky a jiskrami automobilu, který v budoucnosti právě přistává.
Svou reklamu má také Ford. V inzerátu oznamuje, že je možné nechat si do fordů Focus a Fiesta namontovat stroj času, který právě v Návratu do budoucnosti sestrojil doktor Brown. Poznámka na konci obchodního sdělení divákům ozřejmuje, že tento „upgrade není v současné době k dispozici“.
Pohádka pro dospělé stále táhne
Film Návrat do budoucnosti byl ve své době kasovním trhákem a americkým komerčně nejúspěšnějším filmem vůbec. Díky tomu mohl režisér Robert Zemeckis v roce 1989 a 1990 natočit další dvě pokračování.
Letos jde do kin nový dokument, na nějž se fanoušci skládali v internetové sbírce a který obsáhne nejen rozhovory se všemi žijícími herci a členy štábu, ale též důkazy o kulturním vlivu trilogie na uplynulé třicetiletí.
Celosvětově populární trilogie celkem vydělala víc než 956 milionů dolarů.
Čeští fanoušci si výročí připomenout ve středu například v pražských kinech Bio Oko, multikinu Hostivař, či kinu Mat na Karlově náměstí, kde se uskuteční projekce prvního a druhého dílu.
Připomeňte si v traileru druhý díl slavné ságy: