Firma slogan použila na svém Twitteru, kde se lidé mohli v originále dočíst „Want to go somewhere but don’t know where?“. To však rozohnilo internetové diskutéry, kterým vadila v souvislosti s lety MH17 a MH370 negativní konotace. Použité motto označují za další marketingový omyl aerolinek.
Malaysia Airlines slogan obhajovala tím, že „měl inspirovat cestovatele během zimních prázdnin k objevování nových destinací a nabídek“, píše server Yahoo News. Po vysvětlení následovala omluva a informace o smazaní původního tweetu, píše The Times.
Pro tuto leteckou společnost to však letos není první přešlap. V záři se totiž svých zákazníků v rámci speciální kampaně ptala, jaké destinace by zařadili na svůj „Bucket list“, což je v angličtině pojmenování pro seznam přání, které by si člověk chtěl splnit před smrtí (více o této kauze se dočtete zde).
Na dvojici nepovedených kampaní by nebylo nic až tak špatného, kdyby Malaysia Airlines letos nepotkaly dvě velké letecké tragédie. V březnu letošního roku nejprve z radarů zmizel nedaleko pobřeží Malajsie let MH370. Po troskách stroje se dosud bezvýsledně pátrá (více o zmizení MH370 zde).
V polovině července se pak na Ukrajině zřítil let MH17 (vše o zřícení tohoto letu se dočtete zde). Dosud je předmětem vyšetřování, zda byl stroj sestřelen jednou ze znepřátelených stran ukrajinského konfliktu.