"Negativní zprávy o připravovaném věrnostním programu publikované v některých médiích bohužel vzbudily u některých našich členů obavy. Proto jsme se rozhodli posunout spuštění věrnostního programu o několik týdnů," uvedl mluvčí ODS Tomáš Bartovský.
věrnostní programČlenové ODS budou moci využít slev v bankovních službách nebo u mobilních operátorů. Na programu vydělá i strana, které budou firmy platit za to, že mohou produkt nabídnout 30 tisícům lidí. Konkrétní výše slev, firmy, ani očekávaný výdělek strana dosud nezveřejnila. Detaily o fungování věrnostního programu si přečtěte zde. Politici ODS, které v září oslovil iDNES.cz jsou zatím k hodnocení takové věci zdrženliví. Někteří připouští, že je pro ně zbytečný. "Jsem mužský a kupuji si věci většinou, až když je potřebuji a ne kvůli slevám," řekl poslanec ODS Jan Bureš. |
E-maily od členů ODS začaly hlavní kanceláři chodit v září, kdy Hospodářské noviny otiskly text s názvem "ODS prodá svoje členy za miliony" s informací, že strana použije členskou základnu k marketingovým účelům.
ODS se proti textu i titulku ohradila a začala vysvětlovat, v čem věrnostní program spočívá. Nyní si vzala další čas na to, aby svým členům podle mluvčího "poskytla objektivní informace o tom, jak bude věrnostní program fungovat".
Občanská demokratická strana měla původně věrnostní program spustit na podzim, poté hovořil hlavní manažer strany Jan Kočí o lednu. Nyní ho hlavní kancelář odkládá nejméně o další měsíc. A není vyloučeno, že věrnostní program nakonec vůbec nezačne fungovat.
"Faktem je, že negativní nálepka může zájem o účast v programu udusit ještě dříve, než stačíme celý projekt spustit," uvedl už v září Bartovský.